Bentley suisa garanteerib, et 85 % tema Continentalitel, mida juba praegugi toodetakse, kasutatavatest materjalidest on otseselt taaskasutatavad ning veel kümmet protsenti neist annab lihtsalt ümber töödelda, et ka see osa uuest tarbimisringlusesse paisata.

Nii jääb võimsate ja raskete, tummise sisu ja ülbe välimusega Bentleytest vaid kahekümnendik järele, millega enam midagi pale hakata pole ning mis tuleb hämaruse varjus lihtsalt maapõue peita.

Taaskasutusse suundumine pole Bentley'l aga ainuke ja esimene plaan rohelisemaks muutumise teel. Juba on teatatud, et peagi tarbivad nende mootorid 15 % vähem kütust ning käib töö ülekannete ning käigukastide osas, mis vähendavad kulu veel suisa 40 %.

Samuti tegeletakse mitmeid kütuseid tarbivate isendite kallal, et 2012. aastaks oma sortimendi keskmiseks süsihappegaasi emissiooniks tagada maagiline 120 g/km, mida autotootjatelt nõutakse.

Bentley taaskasutusalased pingutused on märkimisväärsed, ent üldise arvamuse kohaselt satub autosurnuaeda vaid 30 % Bentleytest, mis kunagi toodetud on ja ehitatakse. Enamik neist elab siiani kas kollektsionääride garaažides, muuseumidest jm.

Sõidukeid, mis maksavad sama palju kui moodne arhitektuur, juba naljalt maha ei kanta. Kui räpparid oma uutest Bentley'test tüdinevad, tiirlevad need elu lõpuni turul ehk siis on tervikuna taaskasutuse ringluses.