Volkswageni arendusjuht Ulrcih Hackenberg sõnas, et teel ökonoomsemate ja väiksemate mootorite laialdasema kasutamise suunas on VW Golfide kolmesilindrilistega varustamine oluline ja üsna lihtne samm. Hackenberg meenutas ka VW soovi Golfist elektriauto juurutada, mida hakata müüma peamiselt megalinnades Hiinas ja USAs.

Esimesi BMW 1. seeriaid, mil nõnda vähe silindreid, võib oodata juba auto järgmises mudelkonnas, mis läheb müüki 2011. a. Vastavad prototüüpmootorid on juba testitsüklitesse lülitatud ning nende lõplik valmimine ja kasutuselevõtt kindlalt otsustatud, vahendab Auto Motor und Sport.

BMW 3-silinrilise mahuks saab 1,35 liitrit ning võimsuseks 120-180 hj! Tänaste kuuesilindriliste asemele pakub BMW tulevikus kuni 240 hj 1,8-liitrist neljapotilist. Eks selliste näitajate saavutamiseks tuleb kindlasti kasutada kahte turbot ja otsesissepritset.

Silindrite arvu vähendavad kõik. Audi annab oma sportlikelegi mudelitele tulevikus vaid neli silindrit, uus BMW M3 tuleb kindlasti taas kuuesilindriline ning eks ka Mercedes plaanib analoogset koondamist. Võimsa kolmesilindrilisega saaks ehk hakkama C-klasski.