Wrangler on ikka täielik kultusobjekt ning selle kadumine on päris mõistetamatu. Mis siis tolle Jeep'i automargi sisuks üldse alles jääb? Viperi näol on tegu, jah, ühe Chrylseri korporatsiooni kroonjuveeliga, ent kitsal ajal ei ole võimalik selliseid asju elus hoida, mis reaalse rahalise kasumi tootmise asemel vaid sümboolset kapitali sisse toovad.

Chrysleri pankrotimenetluses on jagatud ettevõtte varad ja kaubamärgid ära tugevasse ja nõrgemasse rühma. Wrangler ja Viper kuuluvad paraku viimasesse, kuna need on puhtalt elustiilitooted, mis end ise üleval pidada ei jõua.

Kui Chrysler ise hakkama ei saa, minnakse lahke südamega Wrangleri ja Viperi müügi peale välja, andes uuele omanikule soovi korral ka autode tootmisliinid üle. Viperiga on asi lihtne, ent Wrangleri kohta märgitakse, et uus omanik peaks selle brändi püsimisse ja tootmise jätkamisse investeerima 550 miljonit kuni miljard dollarit ning et turg pole taoliste üksikmudelite soetamise osas hetkel just kõige kirglikum.

Nii et Wrangler võib küll päris reaalselt mõneks ajaks areenilt imelikul kombel ja ootamatult kaduda.