Esimesena saab sellise vahendi järgmisel aastal Euroopas müüdav E200 turbodiisel. Ja siis ikka käsikasti puhul. Automaatkastiga liikumisel töötaks süsteem samuti, ent inseneride sõnul on praegu veel probleemiks selle sujuvus.

Ent eks läheb veel mõni aastake mööda kui ka automaatkastidele programmeeritakse vastav tarkvara, mis näeb ette, millal mootorit välja lülitada ning kuidas see käima peaks. Valmis lahendus kavatsetakse juurutada ka võimsate V8 mootoritega autodesse.

Ehk võiks automaatkaside start-stop-süsteem olla seotud Mercedese enda HOLD-rakendusega, mis kujutab endast automaatkastiga autot Drive-asendis paigal hoidmise süsteemi. Kui juht ei viitsi foori taga jalga piduril hoida, saab ta peale seiskumist vajutada korraks piduripedaali sügavamale, et auto saaks aru, et peab nüüd ise masinat paigal hoidma.