Detroidis esitleti nimelt hübriid-Hummerit, mille keskmiseks kütusekuluks teatati täiesti marginaalne 2,35 liitrit 100 km läbimiseks. See kõlas uskumatult ka Arnoldi kõrvadele ning ta oli Raser H3 elektrimaasturist selgelt vaimustatud.

„Hummeril endal pole midagi viga. See on suurepärane sõiduriist," märkis Schwarz Detroit Newsile. „Tuleb lihtsalt selles sisalduvat tehnoloogiat muuta." Seda Raser Technologies koos FEVga ka teha kavatseb, muutes H3 sarnaseks Chevy Volti ja Fisker Karmaga.

Puhtalt elektri jõul suudab selline H3 läbida kuni 65 km. Rattad veerevad autol niikuinii vaid elektri toel, sest pardal paiknev 2-liitrine turbomootor on vaid selleks, et lisavoolu genereerida. Järgmise aasta lõpuks loodab Raser saada tänavaile juba 2000 sellist pooseautot.

Arnoldil on hetkel hinge taga tosin sõidukit ja nende seas ka kaks fossiilkütuseid põletavat traditsioonilist Hummerit.