Standardsed pistikud on ju tegelikult äärmiselt tähtis teema. Kui ikka vool otsa saab, siis ei ole eriti meeldib seista silmitsi laadimisjaamaga, mis võtab vastu näiteks üksnes Renault' elektriautodest välja keritavaid pikendusjuhtmeid.

Et elektriautod populaarseks saakisid, peavad need olema kiired, sõitma kaugele, nägema kenad välja, ent eelkõige peab nende kasutamine olema võimalikult mugav. Parimal juhul mugavamgi kui sisepõlemismootoriga sõidukite harjumuspärane igapäevaelu.

General Motorsil on küll juba püksid rebadel, ent ettevõttes töötavad isikud pritsivad endiselt häid ideid. GMi eestvõttel hakataksegi nüüd arutama, millised üle maailma ühtsed elektriautode juhtmeotsad olema peaks. Alustatakse küll USA tulevaste laadimisjaamade unifitseerimisest, ent loodetavalt sütitab GMi läidetud ühtlustamisleek maailmas ka teised.