Et maanteel sõites vähem kaaluda, ei kanna läikiv rekka enda kõhualust raudteemoodulit alati kaasas, vaid saab sellele sõita spetsiaalsetes jaamades, mis kiirteede sõlmpunktidesse rajada tuleb. Auto kinnitub hõbekelgule mehhaaniliselt ning ulatab sellele enda põhja alt ka ülekande, et veoki mootor saaks käitada ka raudteesõidualust.

Jacob Mülleri ja André Kieschniku loodud visioon on visuaalselt nii jõuline, et paneb kaasa elama ka juba ilma selleta, kui selgub, missugune funktsionaalne idee veel sellesse on kätketud. Lisaks raudtee- ja maantee-transpordi kombineerimisele töötasid noormehed välja ka uudse konditsioneeritud kandesüsteemiga moodulid ning seninägematu laadimisviisi.


Disainikonkursi korraldas Saksamaa Autotöösturite Liit koos Saksa Disaininõukoguga ning sellest võttis üle maailma osa 35 transpordidisainitudengit. Žürii esimees kiitis kõigi osalejate kõrget taset. Kokku anti auhindu seitsmele tööle, millega saab tutvuda
, nagu ka lugeda kõigest veel pikemalt.