Outlanderi evolutsioneerimine Evoks ei piirdunud vaid selle lihtsa, koerakoonja suure trapetsiga autoninas, uute tulede ega suurte velgedega. Peagi saabuvat järgmist põlvkonda eelnäitav Outlander GT prototüüp sai ka parandatud juhitavuse, vedrustuse jms, nagu selgus New Yorki autonäitusel.

Outlander GT katus on raskuskeskme madalamale toomise huvides valmistatud alumiiniumist, 19-tollised veljed on valmistanud OZ Racing. Mitsubishi andis oma sportlikule linnamaasturile ka enda uusima nelikveosüsteemi nimega S-AWC (Super All Wheel Control), mis jaotab veojõudu koos kõigi auto dünaamikat puudutavate mõjurite jälgimisega.

Jõuallikaks on 3.0 V6, mis arendab nüüd 230 hj. Interjööris on rohkem mugavusvarustust ning keskkonsooli LCD ekraan on kasvanud 7-tolliseks. Reisijaid ootab ka 710W Rockford Fosgate'i helisüsteem jpm. Kuigi Mitsu nimetab seda autot prototüübiks, näeb see küll kahtlaselt tootmisküpse sõidukina välja.