Täiesti uus 6-liitrine topeltturboga V12 arendab 536 hj ja produtseerib 750 Nm väänet. Käigukastiks on 8-astmeline ZF-automaat. Taolised mammutmootorid eriti aja vaimuga just kaasas ei käi, ent kuna BMW ei julgenud V12 lipulaevast loobuda, otsustati luua täiesti uus ja kaasaegne mootor.

Kuigi turbomootor, on sel jaksu pakkuda toda 750 Nm väänet juba alates 1500 minutipöördest. Sõltumatuid proovisõite pole veel keegi teha jõudnud, ent BMW enda sõnul jõuab V12 7. seeria 100 km/h kiiruseni 4,6 sekundiga, tarbides vaikselt kruiisides keskmiselt 13 liitrit sajale.

Praeguse aplaima lipulaevaga võrreldes on seda 4,5 % vähem, samuti vastab uus mootor karmidele EU5 normidele. Standardvarustuses on kõikvõimalikud elektroonilised abimehed ning automaatselt kõrgust hoidev õhkvedrustus.

BMW uue ja erilise mootoriga saab tutvuda alla lisatud video vahenudsel.