Ford Taurus on elus ja uus
Suurim Fordi sedaan kasutab 3,5-liitrist V6 Duratec bensiinimootorit, mille valikus on kaks 6-käigulist automaatkasti. Üks neist on kahe siduriga ning kannab nime SelectShift ning pakub ka bravuurikaid käiguvahetuskõrvu rooliratta taga. Menüüs on ka nelikvedu.
Eks Tauruse probleem on alati olnud see, et auto on europiidide silmis päris jurakas. Kuidas sellist maokat massi stiilseks ja ihaldusväärseks kujundada, oli disainerite põhiliseks väljakutseks ka uue põlvkonna esindaja kavandamisel, möönis CarBodyDesignile Fordi Ameerika disainiboss Peter Horbury.
Tauruse kujunduse aluseks võeti eesmärk luua suur ja avar pereauto, mis oleks ruumikas nagu crossover, ent luksusliku sedaanina elegantsem, põhjendas Fordi autodisainijuht Moray Callum asjade käiku. Ühendada on üritatud pehmust ja jõulisust. Viimast väljendab näiteks mootorikattest otsmikumusklina kerkiv võimsusmühk.
Rattaina pakutakse kuni 20-tolliseid. Interjööris on konservatiivne luksus modelleeritud ühtlaselt ümber juhi ja kaassõitja voolavaks keskkonsooliks.