Auto kogupikkus on veidi alla nelja meetri, nii et 4,3m pika A3 kandadele eriti ei astuta. Jõuallikatena on kasutusel 1,4 150hj TFSI koos 20kW elektrimootoriga, mis annab A1-le täiendavalt 150 Nm väänet. Audi on enda hübriidtehnoloogiat muudkui arendamas ja venitab pikalt, et seda tootmisesse juurutada.

Koos kahe siduriga käigukastiga jääb A1 kiirendusaeg sajani veidi alla 8 sekundi. Keskmine kütusekulu olevat aga 3,9 l/100km ning kolegaasi emissioon vaid 92g/km. Vedrustussüsteem on pärit R8-lt, juhitavusele aitab kaasa elektromehhaaniline rooliülekanne koos kiirusetundliku võimendusega.

A1 Sportback pole lihtsalt viie uksega Metroproject Quattro, vaid on saanud täiesti uue, maskuliinsema kujustuse. Külgvaates peab auto meenutama kupeed, et ikka sportlikum välja näha. Esigrill on suur ja võimas ning näeb välja sama sportlik ja agressiivne kui mõnel Audi S-mudelil.

Interjööris on vaid neli istet, et asi ikka ägedam ja individuaalsem oleks. Ventilatsiooniavad on kujundatud väikeste turbiinidena. Ega muud, kui loota, et kõik see ka tootmisse jõuaks.