Tootmisküpse auto välimuse juures on ideeautoga võrreldes päris palju muutusi näha. Peamiselt tulenenuvat need sellest, et GM tahtis anda autole kindlasti emissioonivaba sõidukauguse vähemalt 40 miili. Alles selle täitudes tuleks sisepõlemismootor appi.

Volti elektrimootor arendab 150 hj ja 370 Nm väänet, mis on saadaval koheselt. Elektrimootorile annab jõudu 16 kWh liitium-ioon aku. Kui elekter otsa saab, käivitub bensiinil või biodiislil töötav mootor, mis toodab elektrimootorile ja akule elektrit.

Nii saab Voltiga peale 40 miili veel mitusada miili sõita, ilma et auto seiskuks ja peaks akut seinakontaktist laadima. Volti tippkiiruseks teatati 100 miili tunnis.

Volti interjöör näib vähemalt fotodele tuginedes Chevrolet’ kohta küll ootamatu. Sellist standardvarustust ning seadmeid pole Chevydel ega ka tegelikult Volti konkurentidelgi nähtud. Autos on suur vedelkristallekraan näidikuplokis, puutetundlik ekraanike veel eraldi. Olemas on bluetooth ja USB, ka kliimanupud on puututundliku väljanägemisega. USAs hakatakse Volti ehitama ja müügile jõuavad seal esimesed eksemplarid 2010. aastal. Eks peale seda ka meie kontonendile, Opelitena.