Live Search Cashback on maailma suurima tarkvaratootja järjekordne katse panna inimesi kasutama enda interneti ostimootorit, mis jääb kasutajate hulgalt kõvasti maha nii Google’st kui Yahoo’st, kirjutab Reuters.

Bill Gatesi sõnul peaks see andma kasutajatele põhjuse kasutada üht kindlat otsimootorit. MS näeb otsingut ühe kriitilise komponendina oma internetireklaamimasina ehitamisel.

Windows Live tooteotsing viib inimese mõne võrgukaubamaja leheküljele, kust ostu sooritades saab inimene 2 — 30 protsendi ulatuses raha tagasi. Selleks tuleb luua Windows Live Cashback tasuta konto ja raha jõuab inimeseni peale 60ne päevast ooteperioodi, mis peaks välistama raha andmise tagastatud kauba eest.

Gates’i sõnul on nende ligi seitsmesaja partneri hulgas nii eBay, Bares&Noble, Sears kui Home Depot.

Microsoft pakub reklaamiandjatele „maksad reklaami eest ostu sooritamisel“ maksemudelit, tagades nii, et tellija maksab ainult reklaami eest, mis on põhjustanud ostutehingu. Hetkel enimlevinud kliki eest tasumise mudelis võetakse raha klikkide arvu järgi.