Selle suures osas ekstreemsetes oludes toimunud sõidu tulemustega näitas Mercedes-Benz maailmale enda diiselmootorite kõrgtaset nii ökonoomsuse, kui vastupidavuse poolest. Kuna ilmastik oli heitlik ja osad teed väga halvas seisukorras, siis olid E-klassid varustatud talverehvidega ning autod olid tõstetud tavalisest 5cm kõrgemaks, öeldakse pressiteates.

Kõige parema tulemuse saavutas sellel maratonsõidul “Ebay”-võistkond, kelle keskmine kütusekulu oli kogu distantsi lõpuks 7,19 liitrit sajale kilomeetrile. Väikseima päeva keskmise kulu suutis välja sõita “Saksamaa takso”-nimeline meeskond, kelle päevakulu oli 5,5 l/100 km. Näitajad on väga muljetavaldavad, sest tegemist on võimsa 3,2-liitrise töömahuga mootoriga (224hj/165kW, maksimaalne väändemoment 540 Nm) ning autodes oli lisaks paarile sõitjale ka nende raske reisivarustus.

Kõigi 36 auto keskmiseks kütusekuluks märgiti reisi lõpuks 8,32 l/100 km. Reisi jooksul tarbisid need autod ühtekokku 40530 liitrit diiselkütust ning seda on 20% vähem, kui algselt planeeriti. 18 osalenud E-klassi olid tagaveolised ja nende kütusekulu oli keskmiselt 8,01 l/100 km ning ülejäänud nelikveolistel E-klassidel (4MATIC) 8,53 liitrit sajale kilomeetrile.

Viieks etapiks jagatud ”E-Class Experience” maratonsõidul osales ühtekokku 360 sõitjat 35-st riigist üle maailma. 25 sõidupäeva jooksul läbisid võistkonnad 9 riiki, sealhulgas ka Eesti. Osaliselt kulges teekond päris ekstreemsetes oludes, kus lisaks talvisele ilmale tuli sõita ka väga nigelatel teedel. Keskmine päevane sõidudistants oli sõidu lõppedes 560 kilomeetrit. Koos eskortsõidukitega (Mercedes Benz G-klass, uus Sprinter, Mercedes Benz veoautod) läbisid kõik sõidukid kokku 840000 kilomeetrit, mis teeb mööda ekvaatorit liikudes 21 tiiru ümber Maakera.

Hoolimata ekstreemsetest ilmastikuoludest ja erinevatest liikluskultuuridest ei juhtunud 36 E-klassiga 640 000 kilomeetrise reisi suuremaid avariisid. Kokku juhtus väiksemaid plekimõlkimisi viiel korral ning kõik autod jõudsid ilusti Pekingisse. Kaasa võetud varuosadest läks käiku ainult 3 põrkerauda, 2 küljetiiba, 4 esiklaasi ning ühte valuvelge ja tagumist tuld. Õlikulu oli selle reisi jooksul 36 auto peale kokku 8 ja tuuleklaasi pesuvedeliku peale 110 liitrit.

360 osalejat ja 40 abilist tarbisid reisi jooksul u. 8200 võileiba, 5300 banaani, 4000 šokolaadi ja 9600 pudelit vett. Sellise suure ürituse tarvis tuli organisaatoritel broneerida 5000 hotellituba 27 linnas, vormistada ning tellida sadu viisasid ja lennupileteid. Lisaks pidid nad organiseerima abivahendite transporti Venemaale, Kasahstani ja Hiina ning isegi diiselkütus tuli nendes riikides etappideks jagada, kuna sealne kütusekvaliteet on väga madal.

Ühtekokku tuli organisaatoritel 10000 kilomeetri jaoks 110000 liitrit Aral diiselkütust 3 riiki vedada. Venemaale viidi kütus läbi Soome ning Kasahstani läbi Poola ja Valgevene. Hiinas vajaminev kütus saadeti Shangai sadamasse meritsi, kust veoautod vedasid selle 5000 kilomeetri peal asunud tankimispunktidesse laiali.

Kaks kõige omapärasemat E-klassi sellel sõidul olid taksod Pariisist ja Saksamaalt, kes arvutasid välja taksosõidu maksumuse Pekingisse. Saksamaa taksosõidu hindade kohaselt maksaks sõit Pariisist Pekingisse 18700 ja Pariisi taksohindade kohaselt 39700 Eurot. Tallinnasse maksaks sõit Pariisist aga vastavalt 5386,52 ja 11435,55 Eurot.

Eestlaseid osales sellel maratonsõidul neli. Esimesel etapi Pariisist Peterburgi osales Autolehe peatoimetaja Kristjan Sooper; Peterburgist Jekaterinburgi Auto Bild Eesti õnnelik lugeja Eero Kadarik ning Jekaterinburgist Alma-Atasse Auto Bild Eesti tegevtoimetaja Urmas Vaino ja turundusjuht Marko Levo. Eestlaste reisimuljed ja pilte saab näha Auto Bild Eesti kodulehelt ning ülesvõetud filmimaterjali novembris telepildis Kanal2 vahendusel.