Selle lühikese katkestuse tõttu ei saanud miljonid ülemaailmsed kasutajad enda Microsoft Outlooki e-kirju vaadata. Teated katkestusest hakkasid saabuma veidi enne kella 22 eile. Downdetectorist selgub, et katkestuste kõrghetkel saabus 35 390 raportit Ameerika Ühendriikides.
Kuni 25,037 Microsoft 365 tellijat Ameerika Ühendriikides teatasid samuti katkestustest vahetult pärast seda, kui Outlooki katkestuste aruanded laekuma hakkasid, teatas Downdetector. Mõlemad teenused taastati umbes poole tunniga, teatas KWQC.
Outlooki puhul teatatud rikete puhul nimetati 61% juhtumitest, mis põhjustasid enamiku Outlooki probleemidest, millele järgnesid veebilehe probleemid, 20%, ja rakenduste probleemid, 19%.
Microsoft 365 katkestuste aruannetes nimetati sisselogimisprobleeme 43%, millele järgnesid probleemid Outlookiga 36% ja Microsoft Exchange’iga 21%.
Katkestused mõjutasid ka Microsoft Teamsi ja Microsoft Store’i, mis mõjutasid miljoneid kasutajaid kogu maailmas, vahendas Daily Mail.
Sotsiaalmeedias levisid kasutajate kaebused, kuid Microsoft kommenteeris katkestusi alles kaks tundi hiljem.
2024. aasta lõpu seisuga kasutab tarkvarateenuse Clean Emaili andmetel üle 400 miljoni inimese Outlooki, et saata ja vastu võtta e-kirju ning hallata oma kalendreid. See moodustab 4,38% e-posti platvormide turuosast.
Apple Mail juhib 53,7% osakaaluga ja Gmail on teisel kohal 30,7%-ga.