Nende mudelite seas on kindlalt:

  • Renault 4 E-Tech Electric;

  • Dacia Bigster;

  • Alpine A390;

  • Mobilize Duo & Bento.

Facelifti saavad Austral ja Espace ning lisaks on turule tulemas uus Clio.

Renault 4le ja Dacia Bigsterile on Forte Pariisi autonäitusel juba ka silma peale visanud, meenutused asuvad siin ja siin.

Mis puutub 2024. aastasse, siis oli ettevõtte selge strateegia viia ellu uute mudelite strateegia – neid tuli aasta jooksul tõesti ohtralt. Olgu või täiselektriline Scenic E-Tech electric, väiksemat sorti Symbioz ja suur ja ökonoomne Rafale.

2024. aasta põhitulemused olid:

• Renault Group müüs üle maailma 2 264 815 autot, mis tähendab +1,3% kasvu võrreldes 2023. aastaga:

o Renault bränd müüsi 1 577 351 sõidukit (+1,8%);

o Dacia – 676 340 sõidukit (+2,7%);

o Alpine – 4 585 sõidukit (+5,9%).

• Euroopas saavutas ettevõte kahekordselt suurema kasvu kui turg – müük kasvas 3,5%, müües 1 599 051 sõidukit.

• Renault brändi müük kasvas Brasiilias (+10,3%), kus lansseeriti uus Kardian mudel, ja Lõuna-Koreas tõusis müük +80,6%, peamiselt tänu Grand Koleose mudelile.

Rohkem kui 63% Euroopas müüdud sõidukitest läksid eratarbijatele, mis on 21 protsendipunkti enam kui turu keskmine.

Hübriidsõidukaite müük kasvas 45% ja moodustab nüüd 25,5% grupi müügist. Elektriautod moodustasid 9% kõigist müükidest, samas kui 2024. aasta neljandas kvartalis tõusis see näitaja 12%.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena