Mootoril on võimsust 30 hj eelkäijaga võrreldes enam, pöördemomendi näitajaks on 530 Nm. Täiendava võimsuse ja tõhususe saavutamiseks paigaldas Porsche muuhulgas mootorile uued turboülelaadurid ning optimeeris põlemisõhu jahutamist.

Uus 911 Carrera S kupee suudab nullist kiiruseni 100 km/h jõuda 3,3 sekundiga ning saavutab tippkiiruseks 308 km/h. Käigukast on kaheksakäiguline ja topeltsiduriga.

Põhivarustuses on näiteks 20-/21-tollised veljed, hõbedaste summutiotstega sportlik väljalaskesüsteem ja kurvistabiilsuse juhtsüsteemi (PTV+). Kliendi soovi korral pakub Porsche keraamilisi komposiitpidureid (PCCB) ja sportvedrustust (PASM), viimase puhul on kere 10 millimeetrit võrra madalamale lastud ning pööravad ka tagarattad.

Amortisaatorite hüdraulikat on võrreldes eelmise mudeliga võrreldes optimeeritud, roolisüsteem on vahetum ning muudetud on ka esisilla kinemaatikat.

Sisemuses kuulub põhivarustusse must nahksisustuse pakett - istmed, peatoed, armatuurlaud, uksepaneelid ja soovi korral ka kupee tagaistmed on kõik kaetud siledapinnalise nahaga. Võimalik on nahka sisekujunduses ka laiemalt kasutada ning katta sellega lisaks veel kindalaeka kaas, küljepaneelid ja istmete küljed. Soovi korral lisab Porsche nahkpolstrile hallis kontrasttoonis (Crayon) tepingud. Põhivarustuses on ka LED-maatriksesituled ja mobiiltelefoni juhtmevaba laadimine.

Uus 911 Carrera S on nüüdsest tellitav nii kupee- kui ka kabriolettkerega, tegemist on tagaveolise autoga. Kupeekerega 911 Carrera S-i hinnad Eestis koos käibemaksu ja riigikohase varustusega algavad 157 140 eurost, kabrioleti puhul alates 171 680 eurost.

Porsche 911 Carrera S (WLTP, esialgsed väärtused): keskmine kütusekulu 10,3–10,9 l/100 km, keskmine CO2 heitkogus 246–233 g/km, CO2 klass G

Porsche 911 Carrera S Cabriolet (WLTP, esialgsed väärtused): keskmine kütusekulu 10,5–10,8 l/100 km, keskmine CO2 heitkogus 244–238 g/km, CO2 klass G

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena