Õpetaja vajab aega, et ta saaks oma teadmisi uuendada, mõtiskleda, teha koostööd kolleegidega. Objektiivselt on inimestel 24 tundi ööpäevas, ideaalis 8 tundi tööaega, aga kas seda kasutatakse ära mõistlikult ja vastutustundlikult? Tundub, et kaugeltki mitte. Õpetajal ei ole ammu enam aega, et süveneda. Aja kasutamine on nii organisatsiooni kultuuri küsimus - kuidas väärtustatakse inimeste aega, seda kasvõi koosolekutel, aga ka poliitiline küsimus - milliseid valikuid tehakse õppekava kujundamisel, õppeprotsessi kujundamisel jne.

Kas õpetajate jaoks luuakse teadlikult kasulikku aega, et uusi praktikaid õppida ja katsetada? Kas seda peetakse oluliseks? Saates mõtiskletakse teemal, kuidas on võimalik koolis töökorraldust muuta, et õpetajatel tekiks aega juurde.