BMW teatel kutsutakse sõidukid tagasi probleemse integreeritud pidurisüsteemi (IBS) tõttu ning seetõttu tuleb kolmandas kvartalis maha kanda kolmekohalise koguse miljoneid eurosid.

Tegemist on autoosade valmistaja Continentali poolt BMWle tarbitud pidurisüsteemiga MK C2. Continental teatas, et need süsteemid on võimelised toimima vastavalt nõutud standarditele.

Reutersi teatel on umbes 1,2 miljonit neist sõidukitest juba klientidele tarnitud ja neid saab kaugkontrollida rikete suhtes üle õhu tarkvara abil, kuid ülejäänud 320 000 sõidukit ei saa praegu klientidele üle anda.

Hiinas valivad nõudluse olusid nimetas BMW aga ebasoodsateks.

Seetõttu kärpis BMW-d oma prognoose kasumimarginaali ja tootluse kohta. Saksa autotootja eeldab, et tema intressi- ja maksueelse kasumi (EBIT) marginaal jääb 2024. aastaks vahemikku 6–7%, olles eelnevalt juhindunud sellest, etnäitaja jääb vahemikku 8–10%

BMW aktsiad kukkusid teisipäeval, mil halvad uudised teatavaks tehti, ligi 12%, mis on nende nelja ja poole aasta suurim päevasisene kaotus.