Ühingu Fiat Chrysler Investors Recovery Stichting algatatud hagis väidetakse, et aastatel 2014–2017 ei avalikustanud Fiat Chrysler oma sõidukitesse ebaseadusliku tarkvara paigaldamist, mis oli mõeldud heitkoguste varjamiseks. Väidetavalt kahjustas see väidetav varjamine märkimisväärselt investoreid, kes ostsid või hoidsid sel perioodil Fiat Chrysleri aktsiaid, kirjutab portaal thetruthaboutcars.com.
Stellantis loodi 2021. aastal Fiat Chrysler Automobilesi (FCA) ja Prantsusmaa PSA ühinemisel. Kontsern vastas hagile, et nõuded on põhjendamatud ja et ta kavatseb end jõuliselt kaitsta.
FCA US LLC mõisteti juba 2022. aastal süüdi diisliheitmete pettusega seoses kuritegelikus vandenõus USA justiitsministeeriumi uurimise tulemil.
Uue hagiga võivad liituda investorid, kes ostsid või hoidsid Milano börsil Fiat Chrysleri aktsiaid ajavahemikul 2014. aasta oktoobrist kuni 2017. aasta maini.
Juhtum on osa laiemast uurimisest mitmete autotootjate, sealhulgas Stellantise kaubamärkide, nagu Peugeot ja Opel, suhtes pärast Volkswageni diisliskandaali.
Kohtuasja edasiste sammude üle otsustab kohus eeldatavasti 4. detsembril, kui algab kohtulahing.