Mis üldse on „madal auto“? Kas kusagilt jookseb Eesti teid arvestades mõõdetav piir praktilise ja ebapraktilise vahel?

Madal auto ei tähenda alati ainult vedrustuse välja vahetamist või vedrude lühemaks lõikamist - kui hulluks saab madaldamisega minna ja mis modifikatsioone väga ekstreemne projekt veel eeldab? Kuidas aga on sellise autoga liigelda? Kas tõesti võib sellest mingit sõidumõnu leida?

Mis tuuled puhuvad autonäitustel praegu? Millest inspiratsiooni ammutada, kui soov on ka kohtunikele ja publikule positiivselt silma jääda? Kas funktsionaalne võidusõiduauto võib ka autoshow’l auhindu noppida?

Räägime ka radikaalsest tuuningust - mida arvata üle võlli külgkaldega ratastest, liialt laiale veljele venitatud kitsastest rehvidest ja mööda maad lohisevast põhjast? Kas tõesti kehtib showautode puhul „mida rohkem, seda uhkem“?

Maitse selles osas, mis on esteetiline auto, on ajas väga muutuv. Kas vahepeal vihatud 2000ndate aastate alguse stiil koos neoonpõhjavalguste ja massiivsete klaaskiust pampritega on tagasi tulemas?

Kuidas paistab seis meie Eesti tuuningukultuuriga? Vahepeal korraldatud suuremad show’d ja näitused kadusid peaaegu ära - kas ägedad hobiautod lõppesid otsa või kadus korraldajatel huvi?

Ja lõpetuseks - tihti saavad ülimadalad ja näiliselt ebapraktilised autod ka väga palju negatiivset tagasisidet. Kuidas Andrei sellisesse kriitikasse suhtub - kas see hoopis motiveerib?

Stuudios on autoajakirjanik ja -entusiast Veli V. Rajasaar ning autoentusiast Remi Mõngelius, külas käis Lowtown Workshopi eestvedaja Andrei Hrustaljov. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kus saab meile jätta kuulajakirju ja tagasisidet. Head kuulamist!

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena