Nelikveolise pistikhübriid M5 kapoti alt leiab 4,4-liitrise kahe turboga V8, mis koostöös elektrimootoriga arendab kokku 535 kW ehk 727 hobujõudu - sellest V8 bensiinimootori võimsus on 585 hobujõudu. Hübriidajami maksimaalne pöördemoment on kokku 1000 Nm - sellest bensiinimootori pöördemoment 750 Nm. Võimsus viiakse ratasteni kaheksakäiguline M Steptronic käigukasti abil.

Mootori võimsusest piisab M5 kiirendamiseks paigalt kiiruseni 100 km/h 3,5 sekundiga. 200 km/h tunnis saavutab sõiduk paigalt startides 10,9 sekundiga, tippkiirus on elektrooniliselt piiratud kas 250 km/h või eraldi tellitava M Driver Package puhul 305 km/h.

BMW väitel on tegemist seni kiireima M5-ga. Mis on tõsi selles vaates, et 0-200 km/h on uus M5 tõesti vanast natuke kiirem (10,9 s vs 11,1). 0-100 km/h on uuel versioonil näitaja 3,5 ja vanal 3,4 sekundit.

Galerii uuest mudelist: