KUULA | „Istmesoojenduse“ 200. osa: kuidas jalgratturid täpselt sõiduteel liigelda tohivad?
(26)Autoteemaline taskuhääling „Istmesoojendus“ on eetris uue osaga, kus keskendume värskematele arengutele autotööstuses, liikluses ja liikuvuses, kirjutab Accelerista.com.
Seekordse juubelisaate teeme täiesti tavapärases võtmes - ei mingeid tagasivaateid ega kokkuvõtteid, vaid ainult uus ja huvitav.
Alustame kuulajamänguga! Saatejuht Indrek Jakobson ja Accelerista kaasautor Vladimir Niinimäki lähevad nimelt varsti 1600-kilomeetrisele Eesti ringreisile elektriautoga Kia EV9. Meie küsimus on - kui palju aega selle laadimisele kulub? Ei pea huupi pakkuma, võib ära oodata asjakohased story’d ja arvata kuni 10nda juunini.
Kuulajakirjas räägime pisut jalgratturitest. Meile kirjutas kutseline juht, kellel pole jalgratturitega ühtegi probleemi, küll aga sportlastega jalgratta seljas. Kuidas nad täpselt sõiduteel liigelda tohivad, uurisime nii seadusest kui ka Transpordiametist.
Liiklusega jätkates - vahepeal on üks ristmik Mustamäel ümber korraldatud. Kas asja pärast, või on tegu ülereguleerimisega? Kütuserubriigis räägime aga ühest suurest lennuõnnetusest, mis võib nafta hinda tarbijatele ebasoodsas suunas kujundama hakata.
Kõrge meelelahutusliku väärtusega ettevõtmise (loomulikult automaksu!) osas on samuti uudiseid. Käime need üle, kuid kas need ka püsima jäävad, näitab aeg.
Autospordist ka - nii professionaalsel kui hobitasandil. Muuhulgas alustas saatejuht Veli oma võistlushooajaga - kuidas sujus ning kas rekordid sündisid?
Loomulikult on juttu ka Elon Muskist, kes püüab Euroopaga „rahu sõlmida“. Miks? Vaatame ka, kui kiiresti Eloni rikastumine toimunud on.
Nädala proovisõiduauto on uuendatud Porsche Panamera. Stuudios on autoajakirjanikud Indrek Jakobson ja Veli V. Rajasaar. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kus saab meile jätta kuulajakirju ja tagasisidet. Head kuulamist!