Olen märganud, et eriti pärast pikapitega lähemalt tutvumist ei pööra ma teekatte seisukorrale nii palju tähelepanu. Tööhobused, kes on võimelised enda järel igas suunas suurt raskust vedama. Ja mis tõesti on suurepärane — Eestis on lai valik pikape igale maitsele ja rahakotile.

Ja kui osa neist langeb pigem “puhtalt töömasina” (HiluxD-Max) või “nädalavahetuse auto” (RAMF-150) kategooriasse, siis on ka neid, kes justkui manööverdavad nende kahe kategooria vahel.

Uus Amarok on just selline — 52 tuhandest eurost algava hinnaga seljatab ta D-Maxi või Musso, kuid on oluliselt odavam kui F-150 või RAM. Siin on palju kroomi, hämmastavalt ilus kerevärv, nahksisu ja piisavalt varustust, kuid mugavus ja valikud jäävad siiski Touaregile alla.

Ja kui igapäevane ülikonnas kontorisse tööle sõit Hiluxi või D-Maxiga võib tunduda kohatuna, siis Amarokis tundub see tegevus justkui sobilikum. Võib-olla on asi tema rangemas välimuses.

Aga range mulje kaob, kui spontaanne soov maanteelt kõrvale keerata viib sind hiiglaslikku karjääri, kus teed kui sellist ei eksisteeri. Ja siin Amarok õitseb — sunni vaid veoskeem nupukeeramisega nelikveoliseks, ja kogu kevadine pori muutub hetkega… tähtsusetuks.

Loe täispikka lugu ja vaata rohkem pilte tasuta portaalis Accelerista.com.