Nimelt on BMW Neue Klasse sõidukid sarnaselt nii mõnegi konkurendi mudelitega +varustatud kahesuunalise laadimistehnoloogiaga. Kõrgepingeakus olevat energiat saab kasutada kas oma majapidamises (Vehicle to Home) või suunata see tagasi elektrivõrku (Vehicle to Grid).

Sõiduki kasutajad saavad seega kas sõiduki menüü, tasuvust arvestava tarkvara või rakenduse abil enda elektriarveid vähendada, müües soovi korral oma BMW elektriauto akusse salvestatud energia sobival ajal tagasi elektrivõrku.

Lisaks saab sõiduki akut kasutada väliste elektriseadmete toitmiseks: funktsioon Vehicle to Load võimaldab laadida nii elektrijalgratast kui telkimisel kasutatavaid elektriseadmeid.

BMW koostööpartner E.ON juhib laadimisprotsessi koos BMW tarkvaraga, võimaldades soovi korral energiabörsil kaubeldes ka tulu teenida. Antud funktsioon kättesaadavus erinevatel turgudel sõltub kohalikest regulatsioonidest ja võrgu eripäradest.

Disain

BMW Vision Neue Klasse X disain ühendab tootja enda kirjelduse kohaselt selgejoonelise välisdisaini heleda ja avara interjööriga, pika teljevahega sõidukit iseloomustavad suured aknapinnad ja panoraamklaasist katus. BMW neeruvõret ümbritseb vertikaalselt joondatud taustvalgustus, esituled ja neeruvõre loovad koostöös salongi kanduva juhti tervitava valgusefekti.