Allikad ütlesid Mediaite’ile, et Vice’i töötajad said kolmapäeva õhtul anonüümse vihje, mis käskis neil oma lugusid salvestada, sest veebisait kavatsetakse maha võtta.

Montreali ajakirjana alguse saanud ja hiljem varajase digitaalmeedia tooni kujundanud ettevõttes oli meeleolu pingeline. Hollywood Reporteri andmetel palusid toimetajad tippjuhtidelt vastust - või vähemalt kuulujutu eitamist - ega saanud vastust.

Neljapäeval Vice’i töötajatele saadetud kirjas ütles tegevjuht Bruce Dixon, et ettevõte koondab järgmise nädala jooksul mitusada töötajat. Lisaks ei postitata Vice’i veebisaidile enam ühtegi lugu.

Kuid Dixon kirjutas, et ülejäänud töötajad panevad rohkem rõhku nende sotsiaalkanalitele, kuna nad kiirendavad arutelu partneritega, et viia nende sisu sinna, kus seda kõige laiemalt vaadatakse. Wall Street Journaliga rääkinud plaanidega kursis oleva allika sõnul tähendab see, et Vice keskendub oma ettevõtetevahelise meedia haru, sealhulgas oma tootmisstuudio ja loovagentuuri kasvatamisele.

Refinery 29, mille Vice 2019. aastal 400 miljoni dollari eest ostis, jätkab tegevust, kuna Vice üritab brändi müüa. Dixon ütles ka, et mõjutatud töötajaid teavitatakse nende staatusest järgmisel nädalal. Dixon ei öelnud midagi kuulujutu kohta, et veebileht kustutatakse.

Koondamised on dramaatiline tagasilöök ettevõttele, mille väärtus oli kunagi 5,7 miljardit dollarit. Kuna reklaamitulud vähenesid kogu tööstusharus, sai Vice mitu kõva lööki.

Pärast pankrotiavalduse esitamist eelmise aasta mais ostsid brändi erakapitalirahastajad Fortress Investment Group ja Soros Fund Management vaid 350 miljoni dollari eest. Sellest ajast alates on Vice sulgenud mõned oma markantsed telesaated ja võidelnud kasumlikkuse saavutamise nimel.

Kuid Vice pole sellise probleemiga üksi - teised digimeediaettevõtted, sealhulgas BuzzFeed, The Messenger ja Jezebel, on viimastel kuudel kas täielikult kinni pandud või seisnud silmitsi märkimisväärsete koondamistega.