Föderaalse Lennuameti teatel kukkus Delta Air Linesi Boeing 757 reisilennuki ninaratas maha ja veeres minema, kui lennuk nädalavahetusel Atlanta rahvusvahelisest lennujaamast USAs stardiks valmis sättis, teatas Föderaalne Lennuamet.

FAA esialgse teate kohaselt ei saanud eelmisel laupäeval Hartsfield-Jacksoni lennujaamas toimunud intsidendis keegi lennukis olnud 184 reisijast ega kuuest meeskonnaliikmest vigastada.

Boeing 757 lennukitel on kaks kõrvuti asetsevat kummist ninaratta rehvi, mida kontrollitakse enne lendu.

Lennuk oli plaanitud lendama Colombia pealinna Bogotásse ja Delta teatas, et reisijad paigutati asenduslennule, vahendab New York Times.

Boeing keeldus kommenteerimast ja suunas küsimused lennufirmale. FAA ütles, et jätkab vahejuhtumi uurimist.

Föderaalsed reguleerivad asutused on USA lennukitootja suhtes tugevdanud kontrolli pärast seda, kui sel kuul kukkus Alaska Airlinesi lennul keset lendu maha tükk kerest, mis jättis uude Boeing 737 Max 9 tüüpi lennukisse augu.

FAA on sellest ajast alates soovitanud Boeing 737-900ER reaktiivlennukeid käitavatel lennuettevõtjatel kontrollida uksi, et tagada nende nõuetekohane kinnitamine. Kuigi 900ER ei kuulu Boeingu uuemasse Max tüüpi lennukite hulka, on sellel identne keskväljapääsu ukse konstruktsioon.

Kolmapäeval ütles Boeingi tegevjuht Dave Calhoun, et ettevõte ei lase oma lennukitel lennata, kui nad ei ole kindel nende ohutuses. „Me ei lase õhku lennukeid, mille suhtes meil ei ole 100% usaldust,“ ütles Calhoun ajakirjanikele Washingtonis, kus ta kohtus seadusandjatega.

Kuna reisijate mure kasvab, on juhtiv veebipõhine reisibüroo Kayak uuendanud filtreid, mis võimaldavad klientidel jätta välja lennud, kus kasutatakse Boeingu probleemseid 737 Maxi lennukeid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena