Tetrisel pole traditsioonilist lõppu nagu enamikul ühe mängijaga mängudel: see on disainitud kestma lõpmatuseni, kuni mängija kaotab. Vähemalt nii on seni eeldatud. Tetris loodi 1985. aastal ehk peaaegu 40 aastat tagasi.
Professionaalsed mängurid on aastakümneid arvanud, et on NES ehk standardse versiooni teoreetilisse lõppu jõudnud, kuid nüüd on lükatud koodi murdepunkt veelgi kaugemale.
Tetrise mängijad arvasid pikalt, et 29. levelist kõrgemale jõudmine on võimatu. Selles staadiumis kukuvad blokid kiiremini kui NES kontrolleri liigutused.
Kuid siis, 2011. aastal, tutvustas Thor Ackerland innovatiivset „hüpertippimis“-tehnikat, milles kasutas kiireid sõrmevibratsioone, mis võimaldas tal jõuda 30. tasemeni.
Sealt edasi tõusid profimängijad aeglaselt kõrgemale tasemele, kuni Christopher „CheeZ“ Martinez leiutas 2020. aastal „rulliva“ mängustiili, mis hõlmab kontrolleri hüppamist mängija käes üles ja alla ning selle löömist nagu kitarri.
See tehnika on viimastel aastatel võimaldanud mängijatel 100. tasemest kaugemale jõuda, kuid siis hakkas mäng näitama oma tõelisi piire. Nimelt toimub pärast 138. levelit värviskeemi muutus, kus hakkavad esinema väga raskesti eristatavad värvid.
Kuid vaid 13-aastane Willis Gibson Oklahoma osariigist USAs sai esimeseks inimeseks, kes jõudis üle potentsiaalsete kokkujooksmise punktidest 157. tasemeni. See, kas jõuab üle kokkujooksmise punktidest, on mängu suurim katsumus.
Gibsoni mängu käiku saab vaadata tema üles laaditud videost Youtube’is. „Kui ma seda mängu mängima hakkasin, ei oodanud ma kunagi, et mäng kunagi kokku jookseb või et ma selle võidaks,“ kirjutas ta platvormil.
Kuigi suurim võimalik skoor tundub praegu olevat 255. levelil, kus mäng peaks uuesti hakkama algusest, pole ükski inimene veel sinna jõudnud. Masinate abil on seda juba demonstreeritud.