Hetkel on veel käima auto prototüübi testimine, seda teedel Rootsist Dubaini temperatuurivahemikus -40C kuni +50C.. „Pärast aasta kestnud virtuaalset arendust, mis hõlmas esiosa tugevust, šassiile esitatavate nõudmiste analüüsi ja virtuaalset veetakistuse läbimist kiirusega kuni 50 km/h, on nüüd ehitatud esimesed füüsilised sõidukid,“ teatas ettevõte.
Uus Range Roveri elektriauto projekteeritakse ja ehitatakse Ühendkuningriigis Solihullis, võttes aluseks Modular Longitudinal Architecture (MLA) platvormi, nagu ka olemasolevatel kerg- ja pistikhübriidsetel Range Roveri sõidukitel. Esimest korda ehitatakse ja monteeritakse akusid ja EDU-sid JLR-i uues elektriajamite tootmiskeskuses Wolverhamptonis.
Auto kohta on tootja veel öelnud, et suudab sõita läbi 85-sentimeetrise veetakistuse. Fotosid uuest autost seni avaldatud ei ole, küll aga mõningaid detaile:
![Range Rover Electric](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/662f5808-2daa-4e7d-bc56-2f43eb865aca.jpg?noup&w=400)
Ootenimekirja saab end kirja panna siin. Asukohariigiks tasub valida UK, sest kui määrata seal riigiks Eesti, siis saate sellise teadaande osaliseks:
![Range Roveri ootenimekiri](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/215016e1-e915-45d5-a2b6-f9b34cb5adec.jpg?noup&w=400)