Proovisõitudeks mõeldud mudel on „Arctic“ valget värvi, kontrasti annavad „Deep Glossy“ musta tooni klaasist katust (haiuim ka kenasti sellel ilutsemas) ja elemendid nii külgedel, ees kui taga.

Uuendatud Renault Arkana
Uuendatud Renault Arkana

Renault uus logo haakub iluvõre uue mustriga – sihilikult struktureerimata teemantide valik, mis helendab ümber keskel oleva teemanti. Tipp-viimistlusele viitab külgedele kantud märk Espirit Alpine.

Uuendatud Renault Arkana
Uuendatud Renault Arkana

Sees on istmete materjal segu Eco Tepist (10% bioressursipõhiseid materjale) ja seemisnaha imitatsioonist (rohkem kui endistes RS Line’i ja E-Tech Engineeredi tippmudelites). Istmetel on nüüd sinine horisontaalne üleõmblus ja Alpine logo tagaküljel ning turvavööd kahe sinise triibuga.

Auto tagaistmed on suisa nahast ja seljatoest väljaklapitava topsihoidjaga:

Uuendatud Renault Arkana

Auto esiistmed on elektriliselt edasi-tagasi ning üles-alla liigutatavad. Tagumiste istmete seljatugede kokkuklappimisel tekib pagasiruumi põrandaga peaaegu tasane pind nii et rattad või jõulukuused mahuvad sinna kenasti ära.

Uste siseküljel ja roolil on punased, valged ja sinised õmblused ning kaassõitja istme poole jääva armatuurlaua ala kattekiht on kiltkivi-toonides.

Uuendatud Renault Arkana

Armatuurlaual olev digitaalne ekraan on endiselt 7-tollise diagonaaliga, kuid kuvab nüüd teavet suuremal alal. Renault EASY LINK teabe- ja meelelahutussüsteem ühendub juhtmevabalt ka Android Auto ja Apple CarPlayga ning kasutab navigeerimiseks Google’i rakendust.

Uuendatud Renault Arkana

Sõltumata valitud jõuallikast on uue Arkana Esprit Alpine varustustasemel mehaanilise kaablita e-shifter käigukang. See on mõnusalt laia labaga ja asukoht on valitud täpselt selline, kuhu käsi satub, kui see küünarnukiga kahe istme vahel olevale (edasi-tagasi liigutatavale) toele asetada.

Sõidurežiime on autol jätkuvalt kolm, tavarežiimile lisaks Sport ja Eco. Kui sõita võrdselt nii linnas kui maanteel, tuleb kütusekuluks näit, mis algab numbriga 6,….

Nagu nimigi viitab, on auto mootoritel hobujõude kokku 145. Masinal on kaks elektrimootorit (36 kW mootor ja 18 kW kõrgepinge startergeneraator) koos 4-silindrilise (16 klappi) 1,6-liitrise 94 hj sisepõlemismootoriga, mitmerežiimilise sidurita käigukast ja 1,2 kWh aku. Mootoril on kaudne mitmepunktiline sissepritse, tarbib ta muidugi bensiini.

Uuendatud Renault Arkana

Käigukastil on 4 käiku bensiinimootoriga ja 2 peamise elektrimootoriga. Auto käivitub alati elektrimootori jõul ning linnades saab elektrimootorit kasutada kuni 80% ajast, mis vähendab tarbimist kuni 40% võrreldes tavalise bensiinimootoriga. Aku laetuse taseme saab soovi korral hoida vähemalt 40% tasemel, et oleks olemas piisav lisavaru, mida kasutada vajadusel elektrirežiimil sõitmiseks või mootori abistamiseks järskudel tõusudel.

Auto CO2 heitkogused on viidud nii madala näiduni kui 105 g/km.

Autol on all uued 19-tollised ribilised veljed.

Uuendatud Renault Arkana

Kliirens on sellele mudelile omaselt jätkuvalt kõrge ja tagasuunas kergelt kerkiva joonega – näiduks keskel on 20 sentimeetrit. Pöördering on 11,2 meetrit.

Mudelil on puldivaba lukustusest avamine (peeglid klapitakse uste sulgemisel kere lähedale), võtmevaba käivitamine. Püsikiirusehoidja on adaptiivne. Esituled ei ole kahjuks maatriks, ent automaatne ümberlülitus on olemas. Nagu on olemas ka automaatne vihmaandur.

Auto hind on 31 000 eurot, mis on varustatuse taset arvestades selgelt odav näitaja. Proovisõiduauto on City Motorsis katsetamiseks kohal.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid