„Defender 130 Outbound on uskumatult ihaldusväärne täiendus Defenderi mudelirivis, mõeldud meie kõige seiklushimulisematele klientidele, kes armastavad rännata ja avastada ning vajavad viie istekohaga autos suuremat pakiruumi. Ainulaadne täiustatud disain ja avar sõitjateruum annavad veenva kombinatsiooni võimekusest ja praktilisusest,“ ütles Defenderi ärijuht Mark Cameron.

Keskmine kütusekulu kõige tavalisemal linnasõidul on mu paaripäevase testi põhjal sel autol (P400 bensiinimootor, poolhübriid) 17,4 liitrit sajale, ent selle eest saab ka kuni 400 hj võimust ja 650 nm pöördemomenti. Defender 130 Outbound on saadaval kuuesilindrilise P400 bensiinimootoriga või D300 Ingenium diiselmootoriga.

Land Rover Defender 130 Outbound

Mõlemad on varustatud kerghübriid- ehk MHEV-tehnoloogiaga, mis mõjutab veidi ka kütuseefektiivsust, kui selle auto puhul efektiivsusest muidugi üldse rääkida on kohane. Süsteem kasutab 48-voldist rihma veetud starter-generaatorit (BiSG), mis talletab tavapärases olukorras pidurdades ja aeglustades kaotatud energiat ning rakendab kogutud energiat vastavalt vajadusele sõidu käigus, muutes samaaegselt ka start-stopp süsteemi kiiremaks ja efektiivsemaks.

Sõidurežiimide hulgas leiame näiteks muda ja lume ning ohtralt võimalusi sätete muutmiseks ekstreemseteks rännakuteks.

130 Outbound on saadaval kuni 2516 liitrit mahutava pagasialaga (1329 liitrit, kui kasutatakse teist istmerida). Peaaegu lameda põrandaga pakiruum (1,267 meetrit pikkust teise istmerea taga) mahutab hõlpsasti kõik vajaliku, alates näiteks kalipsodest ja surfivarustusest kuni telkimis- ja mägironimisvarustuseni. Pagasuruumi luuk avaneb muidugi kõrvale:

Land Rover Defender 130 Outbound

Nii et selle auto põhiloomus tundub selgelt seostuvat kuni viieliikmelise seltskonna nädalaid pika, seiklusrohke ja väljakutseid pakkuva on- ja off-road safariga.

Tavapäraseks tööle-koju sõiduks on see auto üsna asjakohatu, kui, siis võib olla eriti arenenud alfaisasele – ei mahu ta ära kaubanduskeskuse parkimiskohtadelegi ning üüratu koguse hobujõududega pole Sõpruse puiesteel midagi peale hakata. Auto on koguni 5,38 meetrit pikk, teljevahe seejuures 3,02 meetrit.

Land Rover Defender 130 Outbound

Kliirens on 22 cm, ent autot saab vajadusel õhkvedrustuse nupuvajutustega tõsta ja langetada. Elektrooniliselt juhitud õhkvedrustus tuleb toime kuni 430 mm erinevusega vedrustuse kõige madalama ja kõige kõrgema punkti vahel ning pakub võimalust off-road-tingimustes sõiduki esiosa tõsta 71,5 mm ja tagaosa 73,5 mm võrra, et läbida kuni 90 cm sügavusega veekogusid.

4x4 võimekuse annavad Defenderi nelikveosüsteem ja Terrain Response 2, standardvarustusse kuuluvad elektrooniline õhkvedrustus ja Adaptive Dynamics süsteem.

Land Rover Defender 130 Outbound

Defender 130 Outbound suudab vedada kuni 3000 kilogrammi kaaluvat järelhaagist – kõik alates skuutritest ja paatidest kuni haagissuvilate ja treileriteni saab hõlpsasti sihtpunkti toimetada. Haakimist lihtsustab taas õhkvedrustus: autot saab pagasiruumis olevate nuppude abil tõsta või langetada. Saadaval on eemaldatavad erineva kõrgusega veokonksud.

Väljastpoolt annavad Outboundile lisaks tohutule kerele ja pikkusele silmatorkavat lisa põrkeraudade ja esivõre Shadow Atlas Matt värvitoon ning külgmiste tuulutusavade „Anthracite“-viimistlus, lisaks saab valida 20-tolliste läikivmustade ja 22-tolliste Shadow Atlas Matt tooni velgede vahel.

Land Rover Defender 130 Outbound

Uue mudeli kerevärvide valikus on Fuji White, Santorini Black, Carpathian Grey ja Eiger Grey toonid. Klientidele, kes vajavad paremat kriimustuskindlust, on saadaval kaitsekile (v.a Fuji White värvivalikul).

Sõitjateruumis võivad kliendid istmete viimistlemiseks valida täisnahast Windsor polsterduse ja vastupidava Resist kanga vahel. Kõik sõidukid on kaunistatud eebenipuidust detailidega, Robustec spooniga ja Defenderi Satin Black Powder Coat Brushed viimistlusega.

Lisaks kaitsevad sisustust praktilised detailid. Vastupidavat kummist pagasiruumi matti saab kasutada põrkeraua kaitseks suurte ja raskete esemete, näiteks jalgrataste või kohvrite laadimisel. Täiendavad panipaigad hoiavad väiksemaid esemeid turvaliselt paigal, samas kui täiendavad kinnituspunktid ja uus lastivõrk tagavad, et mitmesugust seiklusvarustust saab sõidu ajaks turvaliselt kinnitada ja neid sihtpunkti jõudes kohe kasutama hakata.

Land Rover Defender 130 Outbound

Autol on what3words navigeerimine, mis suudab pakkuda navigatsioonijuhiseid ükskõik millisele kolme ruutmeetri suurusele alale tervel planeedil, vajamata seejuures ühendust mobiilivõrkudega.

Juhid saavad kolmest paneelist koosnevat kasutajaliidest oma vajaduste järgi kohandada, et tuua esile funktsioonid, mis on just nende jaoks kõige olulisemad. Standardvarustuses on 11,4-tolline Pivi Pro puuteekraan ning salongiõhu puhastussüsteemiga Cabin Air Purification Plus.

Täiesti kvaliteet omaette on auto kaamerasüsteem, mkis vajadusel annab sulle ka keset liiklust ülevaate, mis igal küljel toumub:

Land Rover Defender 130 Outbound

Kauguuenduste tehnoloogia tarkvarale (Software over the Air – SOTA) hoiab selle sisu alati ajakohasena. Süsteem suudab juhi harjumusi tundma õppida ning võib näiteks teekonda ära tundes soovitada navigatsioonijuhiseid, samas kui Smart Voice Guidance süsteem aitab vähendada audiojuhiseid olukordades, kus juht on endale tuttavas piirkonnas.

Uus Defender 130 on saadaval SE, HSE, X-Dynamic ja X mudeliversioonides, samuti on võimalik otsustada kolme erineva First Editioni versiooni kasuks, mille värvi- ja disainilahenduste kombinatsioonid on järgmised:

• Fuji White kerevärv, Extended Bright Pack varustuspakett, Light Oyster Full Windsor nahksisu ja heledates tammetoonides puitviimistlus.

• Sedona Red kerevärv, tumepruunid Full Windsor nahkistmed ja suitsutatud tamme toonides puitviimistlus.

• Carpathian Grey kerevärv, beežikad Vintage Tan Full Windsor nahkistmed ja pähklipuidu toonides puitviimistlus.

Land Rover Defender 130 Outbound

Kui mudelile valida Extended Bright Pack lisavarustuspakett, siis kaetakse sõiduki alumised keredetailid Ceres Silver Satin värviga, samas kui eesmine ja tagumine põhjakaitse viimistletakse Noble Chrome värvitoonis.

Mudel on varustatud panoraamkatuse- ja luugiga, mis ulatub ka tagumiste istmeridade kohale. Lisaks näiteks Matrix LED esituled, soojendusega tagumised istmeid, Meridiani helisüsteem, Driver Assist Pack lisavarustuspakett, võtmevaba käivitus ja lukustuse vabastamine ning toonitud aknad.

Kõik Defender 130 sõidukid on varustatud Land Roveri neljarattaveosüsteemiga (iAWD) ning kaheksakäigulise ZF automaatkäigukastiga. iAWD süsteem suudab võimsust efektiivselt esi- ja tagatelje vahel jagada, olgu siis maanteedel või raskemates oludes. Mudelid on varustatud Land Roveri Terrain Response süsteemiga.

Land Rover Defender 130 Outbound

„Püsiv ja intelligentne nelikvedu sõiduks kuhu tahes, kahekiiruseline aeglustiga jaotuskast ja lukustusega diferentsiaalid võimaldavad täpset juhitavust keerulistel maastikel manööverdamisel,“ teatab tootja.

Neljatsooniline kliimaseade pakub autole kahepoolset soojendust ja jahutust nii esi- kui ka tagareas.

Defender 130 Outboundi hinnad algavad ca 100 000 eurost.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid