Hobiautode eri kaassaatejuhiks on osadele kuulajatele juba tuttav Remi Mõngelius, kelle Nissan GT-R-ist suvel pikemalt rääkisime. Uude saateformaati hakkame kutsuma külalisi, kes kätt- ja peadpidi mootorite maailmas moel või teisel sügaval sees.

Sissejuhatavas saates arutleme pinnapealselt Eesti autokultuuri (ja kohati kultuurituse) teemadel: millised on levinumad nö subkultuurid ja mis saatejuhtidele enim sümpatiseerivad?

Arutame ka valupunktide üle - millest meie autokultuuris vajaka on? Kas sotsiaalmeedia on ebarealistlike ootustega tapnud ka siiraste entusiastide motivatsiooni, kellel pole vahendeid, et ehitada „maailmatasemel“ autot? Kas autokultuur on muutumas rahakeskseks eputamiseks?

Loomulikult ei saa mööda ka odavate versus kallite komponentide arutelust. Kas oma autol odava toote kasutamisega on seotud mingi häbi? Kas peaks? Mis on need odavbrändid, mis oma maine kujundamisele rõhku pannes end sellest august välja tuua võivad?

Seekord me restaureerimisel ei peatu - sellele valdkonnale pühendame eraldi saate. Tulevikus on saatesse oodata erinevate subkultuuride esindajaid, autode ehituse ja modifitseerimise erinevate valdkondade ja miks ka mitte konkreetsete mootorite spetsialiste. Miks teavad entusiastid une pealt mootorikoode 2JZ-GTE, RB26DETT, K20, B58, EJ207, 4G63 jpm?

Siinkohal kutsumegi üles ka kuulajaid oma mõtteid avaldama - mis teemadest te enim süvitsi kuulda sooviksite?

Stuudios on autoajakirjanik Veli V. Rajasaar ja autoentusiast Remi Mõngelius. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kus on võimalik oma arvamus kuuldavaks teha. Head kuulamist!

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena