Auto võimust annab märku see, et sellega vedada kuni 3500 kg haagist ja kuni 1000 kg koormat. GR SPORT on Toyota Hiluxi tavaversiooniga võrreldes ka märkimisväärselt laiema rööpmega, olles ees 140 ja taga 155 mm võrra laiem.
Kliirensit on tõstetud 2 cm võrra, lähenemisnurks 29 kraadilt 30 kraadini.
Autol on peal 2020. aastal Hiluxi valikusse lisandunud 2,8-liitrine mootor, millel võimsust 204 DIN hj / 150 kW ning 500 Nm pöördemoment. Masinal kuuekäiguline automaatkast, ent käiguvahetuslabad võimaldavad käike ka käsitsi valida.
Auto sisemuses leiame musta monokroomse värvilahenduse, mida täiendavad punased kontrastõmblused ja turvavööd. Sportistmed on kaetud musta perforeeritud sünteetilise seemisnahaga.
Multimeediaekraan on 8-tolline. Apple CarPlay-d saab kasutada nii juhtmega kui juhtmevabalt, Android Autot aga ainult juhtmega. Multimeediapaketis sisaldub ka pilvepõhine navigeerimine, mis kasutab teekonna efektiivseimaks planeerimiseks reaalaja liiklusinfot.
Varasemad kahekambrilised amortisaatorid on asendatud ühekambrilistega, pakkudes rasketes oludes tänu suuremale amortisaatori kolvi pindalale paremat löögileevendust ja kiiremat reageerimist pinnase muutustele.
Uued kergemad 17-tollised veljed on varustatud maastikurehvidega, et parandada pidamist ja üldist stabiilsust. Täpsem ja jõulisem pidurdamine on saavutatud tänu eesmiste piduriketaste läbimõõdu suurendamisele 406 mm pealt 432 mm-ni ja tagumiste trummelpidurite asendamisele 381 mm ketaspiduritega.