Kuo sõnul on nõudlus uue 15-tollise MacBook Airi järele alates õppeaasta algusest märkimisväärselt vähenenud ja et neljandas kvartalis on MacBooki tarned väiksemad kui varasematel aastatel. Apple’i neljas kvartal on ajalooliselt ettevõtte jaoks oluline olnud, kuna siis ostetakse seadmeid jõuluostude raames.

Kuo ütles, et MacBooki tarned on osaliselt langenud, sest kodus töötavate klientide nõudlus on vähenenud. Samuti on kahanenud tarbijahuvi Apple’i mini-LED-i ja Siliconi vastu. Ta lisas, et 15-tollise MacBook Airi tarned langevad sel aastal prognooside kohaselt üle 20%.

Kuo selgitas, et ettevõte ei anna neljandas kvartalis välja ühtegi uut toodet. See võimaldab firmal varusid tühjendada ja toote- ja turundusstrateegiad järgmiseks aastaks ümber kujundada.

Kuo kommentaar selle kohta, et 2023. aasta lõpuni ei saabu uusi MacBooki mudeleid, sobib kokku hiljutiste teadetega, et järgmised MacBook Pro ja MacBook Air saabuvad 2024. aastal.

Ming-Chi Kuo on TF International Securities analüütik, kes keskendub Apple’ile. Teda peetakse parimaks Apple’i analüütikuks maailmas, 72,5% täpsusega.