Mudelist on kaks pikkuse (5,08 m ja 5,48 m) ja kaks kõrguse (1,967 m ja 2,498 m) versiooni. Laadimismaht on vahemikus 5,8 kuni 8,9 m3 ja koorma pikkus kuni 4,15 m. Auto pukseerimisvõime on kuni 750 kg ja kandevõime 1,1 tonni.

Auto kabiinis olevad panipaigad lisavad kuni 88 l hoiuruumi - 19,7 l konsoolis, 14,6 l ustes, 54 liitrit pinkistmes). Mõnel varustustasemel kujutab kindalaegas endast Easylife sahtlit nutika avamissüsteemiga, mille mahuks 6,6 l.

Kui iste keskelt alla klappida, saab seljatoest kirjutuslaud (sealhulgas märkmiku hoiukohaga) või söögilaud.

52 kWh võimsusega liitiumioonakuga suudab Trafic Van E-Tech Electric laadimiste vahel sõita kuni 297 km. Saadaval on ka „pika sõiduulatusega“ versioon, mis annab 90 km/h piiratud kiirusega sõiduulatuseks 322 km.

Auto on varustatud 90 kW (122 hj) mootoriga, mis pakub 245 Nm koheselt saadaolevat pöördemomenti. Akudele kehtib 8-aastane või 160 000 km garantii. Kui nende seisund langeb alla 70% nimiväärtusest, asendatakse need garantii ajal tasuta.

Tavaline hüdrauliline pidurisüsteem on nüüd varustatud ARBS-iga (Adaptative Regenerative Brake System), mis maksimeerib energia taastamise.

Laadijate valik:

• ühefaasiline 7 kW vahelduvvoolulaadija, mis töötab igat tüüpi koduste pistikutega

• 22 kW vahelduvvoolu kiirlaadija avalike jaamade jaoks, mis tagab 50 km sõiduvahemiku (WLTP) täiendamise vähem kui 25 minutiga

• 50 kW alalisvoolu kiirlaadija tuleb müügile järgmisel aastal

MyRenault nutitelefonirakendusel või Renault Easy Link kaudu on olemas sellised funktsioonid:

• plaaniline aku laadimine ja aku oleku kaugjälgimine

• plaaniline kabiini eelsoojendus

• laadimispunktid teie marsruudil

• sihtkohade loend, kuhu jõuate aku järelejäänud laetustasemega

L2 (H1 ja H2 Van, FloorCab ja CrewCab) tellimused avatakse tänavu oktoobris, tarnetega alustatakse novembris. L1 (H1 Van ja CrewCab) tellimine algab novembris ja tarned detsembris.

Autot toodetakse Sandouville tehases. Selle mootor ja laadijad on valmistatud Renault’ tehases Cléonis, aku pannakse kokku Flinsis ja Gretz-Armainvilliersis tegeletakse sõidukite elektrifitseerimisega.