Auto tohutust jõust räägivad numbrid iseenese eest. Taga asuva mootori võimsuseks on 650PS (pferdestarke ehk hobujõudu). Kiirendus nullist sajani on kõigest 2,8 sekundit ja selle saavutamine tähendab juba sellist kogemust, mis surub su justkui tagaistmele (200 km/h tuleb kätte juba 9 sekundiga). Tippkiirus autobahni vasakpoolseimas reas lõbutsemiseks on vähem ega rohkem kui 330 km.

Näidisauto värv kannab nime Gemini Metallic Paint to Sample ja see näeb välja tõesti pilkupüüdv alt kena:

Porsche 911 Turbo S

Kütust võtab selle 3,8-liitrise kuuesilindrilise kaksikturboga mootoriga auto ametlikult ligikaudu 12 liitrit sajale, mina sain valdavalt linnas kulgenud sõiduproovi ajal tulemuseks 16 liitrit, mingitel teelõikudel, kus tekkis vastupandamatu soov veidi jõudu (ja häält) kapoti alt ratastesse suunata, ka pisut üle 30. Täispaagiga (mille mahuks on 67 liitrit) saab läbida ligi 550 kilomeetrit. Masina CO2 heide toob muidugi rahandusministri näole rahulolu – 278 g/km tõotab korralikku laekumist riigikassasse.

Porsche 911 Turbo S

Auto sõidurežiimiks saab valdida näiteks Sport ja Sport+, valikus on sportlik väljalaskesüsteem võimsa mootoriheli jaoks ja muidugi ka spoileri pikendus. Mudeli viimane väline disainiuuendus puudutas just kogedel olevaid ja jõuliselt välja mängitud õhuvõtuavasid, mis mõeldud siis laadimisõhu jahutuseks ja mootori õhuvõtuavaks.

Eestisse saabunud auto sisemuses leiame musta värvi Heritage Design Classic nahkinterjööri, ostjad saavad valida nii musta kui pruuni naha vahel. Auto mootori käivitamine asub, loomulikult, roolist vasakul ja selleks ettenähtud lüliti töö armatuuril on disainitud vägagi sarnaseks vanale heale autovõtmele.

Porsche 911 Turbo S

Nagu näeme armatuurlaua keskel ka vana head kella, millele nii elektrooniline näit kui seierid sekundite loendamiseks.

Auto pagasiruum asub muidugi ees ja see on umbes-täpselt nii suur (128l), et sinna mahutada golfi- või miks mitte ka sulgpallivarustus:

Porsche 911 Turbo S

Auto teljevahe on vaid 2,45 meetrit, seega tagaistmel on küll kaks kohta olemas, ent sinna mahuvad ilmselgelt ära vaid väikelapsed. Auto on ka päris madala kliirensiga – 13 sentimeetrit tähendab, et lamavatesse politseinikesse tasub pigem suhtuda ettevaatlikkusega. Just sel põhjusel võiks paari sõiduautomudelit maailmas veel toota - seenel tahaks käia ja selleks tuleb siirduda suuremat kõrgust eeldavatele Aegviidu kandi metsateedele.

Kõiki sõiduabilahendusi ei ole mõtet hakata ette lugemagi - kõik kaasaegne on loomulikult olemas, alates vihmasensoritest ja lõpetades maatrikstuledega, mis vastutulijaid ei pimesta. Masina käiguvalits ja kliimanupud on paigutatud käepäraselt kahe istme vahele:

Porsche 911 Turbo S

Ka navikaardi koos juhistega sihtpunkti saab panna määrata endale näidikutedispleile:

Porsche 911 Turbo S

911 Turbo S hinnad algavad summast 247 000 eurot.

Seisva auto müratase on 93 dB(A) :)

Jaga
Kommentaarid