Cooperi puhul saab valida E ja SE mudelite vahel. Kui Cooper E elektrimootor arendab 135 kW ehk 184 hobujõudu ja suudab paigalt kiiruseni 100 km/h kiirendada 7,3 sekundiga, siis SE oma 160 kW (218 hobujõudu) elektriajamiga saab „sada“ kätte 6,7 sekundiga. Pöördemoment on E mudeli puhul 290 Nm ja SE puhul 330 Nm.

Ühe laadimisega on WLTP-tsükli kohaselt Cooper SE-ga võimalik läbida 402 ja Cooper E-ga 305 kilomeetrit.

Elektrikulu jääb Cooper SE puhul keskmiselt vahemikku 15,03 – 14,09 kWh/100 km.

Uue mudelipõlvkonna ostjatele pakutakse nii kolmeukselist Cooperit, viieukselist Countrymani kui kabrioletti.

Uue MINI armatuurlaud on esmakordselt kaetud taaskasutatud materjalist valmistatud tekstiiliga. Sõiduki interjööris kasutatakse kahevärvilist tekstiililahendust.

Juhile näidikutedispleil ülemisest osast leiab infot kiiruse ja aku seisundi kohta, ekraani alumises osas olevat kodumenüüd saab enda soovide kohaselt muuta ning kuvada sinna kas navigeerimise, telefoni, meelelahutuse või kliimaseadmega seotud teavet.

Nii Cooperile kui Countrymanile pakutakse tava- ja JCW-sportistmeid, lisaks saab Countrymanile lisavarustusena tellida mälufunktsiooniga elektrilised istmed koos massaažifunktsiooni. Panoraamkatust pakutakse nii Cooperile kui Countrymanile.

Elektriline Countryman võimaldab vedada kuni 1200 kg haagist.

Uue Countrymani teljevahe on kasvanud 2692 millimeetrini, lisaks on Countrymani uus välisdisain eelmise põlvkonnaga võrreldes aerodünaamilisem - uue mudeli õhutakistustegur on 0,26 (eelmisel põlvkonnal 0,31).

Tagumise iste allaklappimisel muutub Countrymani 460- liitrine pagasiruum 1450-liitriseks, põrandas asuv panipaik võimaldab eraldi kaasas kanda laadimistarvikuid.

Countrymani pakutakse samuti kahes versioonis: väiksema võimsusega Countryman E mootor arendab 150 kW, suutes 4433 mm pika ja 1843 mm laia sõiduki paigaltstardist 100-kilomeetrise tunnikiiruseni kiirendada 8,6 sekundiga, nelikveolise Countryman SE ALL4 kapoti all peituv elektriajam suudab paigalt 100 km/h saavutada 5,6 sekundiga. WLTP tsükli kohaselt on Countryman E sõiduulatus 462 ja SE ALL4 puhul 433 kilomeetrit. Nelikveolise mudeli puhul kulub 100 kilomeetri läbimiseks elektrit keskmiselt 18,5 – 17,0 kWh.

Lisavarustusena pakutakse Countrymanile elektrilist haakekonksu, mille abil võib vedada kuni 1200 kilogrammi kaaluvat haagist. Haagisega manööverdamist hõlbustab standardvarustuses olev haagiseassistent, mis nõustab juhti optimaalseima tagurdusnurga valimisel. 12 ultraheliandurit ja neli Surround View kaamerat tagavad 360-kraadise parkimisvaate, võimaldades automaatselt tuvastada nii võimalikke parkimiskohti kui iseseisvalt parkimisprotseduuri alustada.

Lisavarustusse kuuluv Parking Assistant Professional võimaldab sõidukit nutitelefoni kaudu parkimiskohalt välja manööverdada - näiteks kui sõiduki küljel ei ole sisenemiseks piisavalt ruumi, kasutab MINI Countryman funktsiooni parkimiskohalt väljumiseks.

MINI Countrymani armatuurlaud töötab täielikult ilma rooli taga oleva lisaekraanita: vajalik teave projitseeritakse esipaneelile. Sõiduki esivõresse integreeritud radar toetab teise astme juhiabisüsteemide tööd, mis võimaldavad nii-öelda poolautomaatset kulgemist - auto suudab nii rooli keerata kui kiirendada ja aeglustada. Poolautomaatne režiim töötab kuni kiiruseni 60 km/h eeldusel, et juht on kogu aeg valmis aktiivselt autot roolima ja pidurdama.

MINI uus mudelipõlvkond on esimene, mida hakatakse aasta lõpus tootma Saksamaal Leipzigis asuvas BMW tehases. Eestisse jõuavad esimesed uued MINI mudelipõlvkonna autod järgmise aasta alguses.