Hiluxi jõuallikas kasutab niisiis Mirai põhielemente. Vesinikku hoitakse kolmes kõrgsurvepaagis, mis annab Hiluxi prototüübi eeldatavaks sõiduulatuseks üle 600 km. Hübriidaku, mis salvestab kütuseelemendi poolt toodetud elektrienergiat, paigutatakse taha kasti, et säästa salongi ruumi.

Prototüübi ehitus algas tänavu 5. juunil TMUKi (Toyota Manufacturing UK) tehases. Esimene sõiduk valmis vaid kolm nädalat hiljem, selle aasta lõpuks ehitatakse valmis 10 sõidukit. Ricardo nimeline ettevõte, kes arendas välja mudeliuuenduse disaini, viib lähikuudel läbi sõiduki põhjaliku hindamise, enne kui langetatakse otsus, kas hakata mudeli selle aastakümne teises pooles tootma.

Projekti rahastab Suurbritannia valitsus MTÜ Advanced Propulsion Centre kaudu. Kaasa löövad veel D2H Advanced Technologies, Thatcham Research ning Toyota Motor Corporation (TMC).