Esimene mudel hakkab kandma nime Renault Kardian ja arvatakse, et tegemist on lihtsalt Dacia Sandero Stepway pisut kohendatud versiooniga, millel on näiteks ühe margi logod teise vastu välja vahetatud. Auto peaks olema Sanderost ka pisut kõrgem, et anda sellele linnamaasturi tunnetust.

Autol saab olema adaptiivne püsikiirusehoidja, sõidurežiimidest on Eco, Sport ja My Sense. Teljevahe on 2604 mm, seega sama mis Euroopa Dacia Sanderol. Auto saab LED-valgustuse.

Uus Kardiani logo

Arvatakse, et mootor saab olema võimsam kui Sanderol, sest Ladina-Ameerikas ei kehti nii karmid saastenormid. Ehk et liitrise versiooni kõrval võiks 1,3-liitrine TCE olla selle auto mootorivalik, nagu veidi hiljem ka 1,6-liitrine ja 145-hobujõuline hübriid (taas nagu Clio E-Tech).

Uut autot esitletakse 25. oktoobril Rio de Janeiros ja see jõuab esmalt müügile Ladina-Ameerikas uue aasta alguses. Tootma hakatakse seda São José Dos Pinhaisi tehases CMF-B platvormile (samal on näiteks uus Renault Clio).

Miks Kardian?

„Rahvusvaheliselt selgete kaashäälikutega nimi seostub mitte ainult jõulisuse ja kaitstuse, vaid ka dünaamilise paindlikkusega. Uus B-segmendi mudel kehastab brändi uue tootepositsioneerimise algust väljaspool Euroopat asuvatel turgudel,“ teatab ettevõte.

Renault Kardian

Renault on sõna „Kardian“ juba mitmel pool Lõuna-Ameerikas endale registreerinud.