Auto tuleb müügile väga paljud eri mootoriversioonidega: valikus on kokku kaks pistikhübriidi ning viis kerghübriidset turboga bensiini- ja diiselmootorit.

Pistikhübriidajamid on võimsusega 150 kW (204 hj) ja 200 kW (272 hj). Aku on neil netoenergiasisaldusega 19,7 kWh ja see annab elektriseks sõiduulatuseks ligi 100 km. Akut saab vahelduvvoolu (AC) laadimispunktides laadida 11 kW laadimisvõimsusega senise 3,6 kW asemel. Laadida saab ka kuni 50 kW võimsusega alalisvoolu kiirlaadimisjaamades. Pistikhübriidi elektriajam koos turboga varustatud bensiinimootoriga (1,5 TSI evo2) annab sõiduulatuseks ligikaudu 1000 km.

48 V kerghübriidajamiga autode jõuallikate valikus on kaks 150 kW (204 hj) ja 195 kW (265 hj) turboga bensiinimootorit (2,0 TSI) ning kolm turboga diiselmootorit (2,0 TDI) võimsusega 90 kW (122 hj), 110 kW (150 hj) ja 142 kW ( 193 PS).

Automaatne käigukast (DSG) on alati põhivarustuses. 195 kW ja 142 kW võimsusega versioonidel on põhivarustuses 4MOTION nelikveosüsteem, kõigil teistel mudelitel on esivedu.

Auto sisemuses leiame suure maastiku-asendis ekraani, lisavalikuna saab tellida kaugjuhitava või autonoomse parkimisabilise. Auto istmetel on uudsena 10-kambriline survepunktimassaaž.