Alustuseks siiski mootoritest, neid on kolm varianti: kolmesilindrilised (1-liitrised) TCe90 ja TCe100 LPG ning neljasilindriline (1,6-liitrine) E-Tech full hybrid 140. Ehk et jah, sarnaselt Daciale on ka sellest autost olemas variant, kus bensiinipaaki täiendab LPG-gaasi paak (sõiduulatus kahe paagi peale kokku 1100 km). E-Tech versioonil on niisiis peal ka väike aku (1,2 kWh) ning kui kogu energia mängu panna, siis saavutatakse sõiduulatuseks kuni 900 km, kütusekulu on veidi üle 4 liitri sajale.

Uus Renault Clio

Automaatkäigukastiga on vaid E-Tech versioon (kiirendus sajani 9,9 s), TCe90 ja TCe100 autod on manuaalkäigukastiga (kiirendus 11,8-12,2 s).

Kuna automaksu ähvardavad pilved pole Eesti kohalt kuskile kadunud, siis toome välja ka CO2 emissiooni näitajad. E-Techil on see alates 93 g/km, LPG-l 107 ja TCe90 ehk lihtsalt bensiinimootoril 108 g/km.

Uus Renault Clio

Uued disainielemendid puudutavad peamisel esi- ja tagaosa. LED-päevasõidutulede uus signatuur (pool-rombid kahel pool) ja kaitseraua agressiivsem-sportlikum ilme on auto esiosa peamised märksõnad. Sellele lisaks Renault uus logo ja iluvõre all olev motospordist inspireeritud õhusuunamisava (mitte kõigil pakettidel):

Uus Renault Clio

Tagaosa uus lahendus peaks tootja hinnangul andma aga autole laiema ilme, kui see tegelikult on:

Uus Renault Clio

Värvivalikus on 7 tooni, Eestisse toodi praegu näitamiseks „Iron Blue“, aga on olemas ka näiteks punane toon:

Renault Clio

Kogu värvivalik:

Uus Renault Clio

Auto sisemuse osas rõhutab Renault, et selles pole enam üldse nahka. Plastdetailides on 72 protsenti taaskasutatud materjalid ning tekstiilist 60 % moodustab tselluloosipõhine biomass.

Auto multimeediasüsteemiga saab telefoni ühendada üle Bluettoothi ning Android Auto funktsionaalsus käib selle juurde (see on hädavajalik just Google Mapsi kasutamiseks, kuna Renault enda kaardirakendus armastab pakkuda sihtkohta jõudmiseks suuri ringe). Kahjuks tuleb tõdeda, et ühenduspordid on ikka veel vana standardi USBd, kuigi Euroopa Liit on juba aastaid tagasi kahestanud uueks standardiks USB-C:

Uus Renault Clio

Auto keskne multimeediaekraan (7 või 10 tolli) ei ole armatuurilauda täielikult integreeritud vaid näeb välja nagu sellele kinnitatud tahvelarvuti:

Uus Renault Clio

Näidikutedisplei kolmel vaatel kuvatavat saab muidugi muuta, kahjuks ei saa enam kiirust määrata keskmiseks peamiseks näiduks (erinevalt näiteks Capturist). Juhiabisüsteemide seas on kõik kaasaegne valikus olemas, sh automaatne parkimine, 360-kraadi kaameravaade, automaatne tulede lülitumine, rajalhoidja ja adaptiivne püsikiirusehoidja.

Ehitatud on auto CMF-B platvormile. Auto mõõtmed (4053 mm pikk, 1988 mm lai ja 1439 mm kõrge) eelkäijaga võrreldes muutunud pole ja see tähendab, et ka teljevahe on jätkuvalt 2,58 meetrit (Arkanal näiteks 2,72) ning kui pikem mees istub ees, siis taga on jalgade jaoks ruumi nii palju (ehk et pagasiruumi säilitamise arvelt on jäetud väike tagaistujate ruum:

Uus Renault Clio

Kõige odavama uue Clio saab kätte 16390 euroga (TCe90 pakett evolution), kõige kallima 25790 euroga (E-Tech pakett espirit Alpine).

Auto Bose helisüsteemi üks kõlaritest on aga paigutatud pagasiruumi katte alla:

Uus Renault Clio

Renault Clio on väikeautode segmendis Baltimaades viiendal kohal (temast ees on Sandero, Yaris, Fabia ja Peugeot 208).

Uus Renault Clio
Uus Renault Clio

Aut tutvustamise sõidukulud kattis Renault.