Uus pakett on osaks juunis avalikuks saanud Dacia mudelite viimistlustasemest Extreme, mis mitmete disainiuuenduste (neist lähemalt allpool) kõrval tõi kaasa Extended Grip funktsiooni sisselülimise klahvi, mis kohandab masinate ESP (stabiilsuskontroll ehk electronic stability programm) ja ASR-i (veojõukontroll ehk traction control system) tööd nii, et rattad saavad vabamalt pöörelda ja leiavad parema haardumise lahtise kattega pindadel.

Aga tuli, niisiis, ka täiesti uus lisavarustus Sleep paketi näol. Seda siis ainult 5-kohaliste Joggerite puhul, kuna 7-kohalise kolmanda istmerea ruum kulub nüüd ära ühele põnevale puidust kastile.

Lisaks meeldivale puidulõhnale salongis, annab see kast välja ei vähem ega rohkem kui madratsiga magamistoa kahele, millele saab spetsiaalse telgi abil elamisruumi juurdegi tekitada.

Midagi keerulist selle tekitamisel ei ole.

Esiteks tuleb nii esi- kui tagaistmete toed alla lasta, magamisaluse esiistmete suunas avada ja tugiteljed paika panna:

Uus Dacia Jogger

Seejärel saab juba lahti klappida (olge mureta, see on nii täpselt välja mõõdetud, et lage ega seinu ei kriibi) magamisaluse enda:

Uus Dacia Jogger

Edasi polegi muud, kui madrats lahti voltida ja ongi magamisase loodud.

Uus Dacia Jogger

Kasti tagumise serva saab omakorda avada, et see moodustaks mõnusa trossidega üleval hoitava kandiklaua:

Uus Dacia Jogger

Aknad saab katta spetsiaalsete sirmidega ning kaasas on pehmendused voodi külgedele. Kastis sees on ka avar telk ja kui see ka avada ja üle auto tagumise osa tõmmata, siis on tegemist juba päris korraliku ruumiga looduses aja veetmiseks ning miks mitte ka lapsed sinna magama panna.

Dacia Extreme autod

Kiirvideos näeb kogu see protsess välja selline:

Lõplik magamisruum on eriti avar: 190 cm pikkune, kuni 130 cm lai ja kõrgus katuseni on vähemalt 60 cm.

Kast kaalub 50 kg, see sobib igale Joggerile, sealhulgas neile, mille kliendid on juba varem ostnud.

Paketi hind on 1990 eurot. Nagu öeldud, siis 7-kohalisel Joggeril tuleb Sleep paketi paigaldamiseks eemaldada kaks kolmanda rea istet.

Uuemate disainiuuenduste osas tasub vast ära märkida TEP Microcloud materjalist istmekatted ja elemendid armatuurlaual ning topograafiliste joontega külgedel. Täpsemalt annab ülevaate see pilt:

Dacia Extreme autod

Jogger ise on muidugi jätkuvalt 100-säästuauto. Hinnad algavad tal 16 000 eurost. Mootor on vaevu 1-liitrine ja 100-hobjuõuline ning olemas on vaid manuaalkäigukast (6 edasi ja 1 tagasi).

Saab valida ka versiooni, kus peal nii LPG- kui bensiinipaak. LPG-režiimis kulub gaasi kusagil 8,8 liitrit sajale, ent gaas on ka taas meeldivalt odav. Sõiduulatus tuleb igal juhul täispaakidega julgelt üle 1000 kilomeetri.

Ehk et tegemist on selgelt kulgemise autoga. Millalgi tuleks Dacial kindlasti oma oma navirakendus ära uuendada, sest senine ei leia siin maailmamunal suurt midagi üles - ainus võimalus on kasutada ikkagi üle bluetoothi Android Autot ja mobiilis Google Maps tööle rakendada.

Kokkuvõttes sellest paketist: väga mahukas ja praktiline säästuauto reisida armastavatele peredele.

Prooviauto on koos matkavarustusega on Dacia esindustes (ABC Motors, City Motors) uudistamiseks täiesti olemas.