Tänu tehnilisele veale Bank of Irelandi süsteemides said kliendid väidetavalt kuni 1000 eurot pangaautomaadist välja võtta isegi siis, kui nende kontol ei olnud midagi.

Kohaliku meedia andmetel võimaldas tehniline tõrge Bank of Irelandi rakenduse kasutajatel kanda raha, mida neil tegelikult ei olnud, Revoluti kontole (Revolut on Londonis asuv ettevõte, mis pakub digitaalseid pangateenuseid). Seejärel võisid kliendid raha kätte saada mis tahes sularahaautomaadist.

Sularahaautomaatide ette moodustusid pikad järjekorrad. Paljud kuulsid tehnilisest veast ja lootsid ilmselt tasuta raha saada. Mõnel juhul ilmus kohale politsei.

Ka Põhja-Iirimaa kliendid üritasid pangaautomaadist raha välja võtta, mida neil ei olnud, kuid panga esindaja sõnul polnud seal sarnaseid juhtumeid.

Bank of Ireland teatas tehnilistest probleemidest teisipäeval X (eelnevalt Twitter) konto kaudu. Algselt kirjeldati tõrkeid mobiilirakenduses ja veebiteenustes ning hiljem selgitas pank juba pikemalt, et välja võetud sularaha pole tasuta raha.

„Soovime tuletada klientidele meelde, et kui raha üle kanda ja välja võtta, sh üle limiitide, toimub nende kontolt debiteerimine. Oleme teadlikud, et klientidel ei pruugi olla võimalik saldosid kontrollida, kuid nad ei tohiks raha välja võtta või ülekandeid teha, kui nad tõenäoliselt ületavad oma konto saldot,“ kirjutas pank X-is.

Kolmapäeval kanti tagasiulatuvalt ülekanded ja väljavõtted klientide kontodele. „Vabandame siiralt selle katkestuse põhjustatud häirete eest - teame, et jäime kaugelt alla standardite, mida meie kliendid meilt ootavad,“ lisas pank.