Engineered (techno+) laiend viitab sellele, et tegemist on Capturi kõige kõrgema varustustasemega masinaga. E-tech signatuure leiame nii seest kui väljast.

Renault Captur E-tech Engineered Hybrid

Muu hulgas tähendab see 18-tolliseid valuvelgi (teistel versioonidel 17). Disaini osas aga kahetoonilist kere (must katus), mida ehivad kuldsed disainielemendid nii väljas kui sees ja mille puhul saab valida, kas külgpeeglid tulevad katuse või kere värvi. Aga ka tekstiilis istmepolstreid ökonahast elementide, nahkkattega rooli ja mõnusat tumehalli sisemust.

Sellel versioonil on põhi varustuses juba ka juhtmevaba mobiililaadimine ning Capturite pere kõige suuremad on nii juhi näidikutedisplei (10,25 tolli) kui keskne multimeediakraan (9,3 tolli).

Renault Captur E-tech Engineered Hybrid

Adaptiivne püsikiirusehoida (see, mis eessõitja kiirusega kohandub) on tänapäeval juba pea kohustuslik auto omadus – ideaalne abimees nii Tallinna südalinna ummikutes kui Saksamaa autobahnil. Sellel mudeliversioonil on see olemas ja töötab perfektselt.

Parkimisel on selle mudeliversiooniga sisuliselt võimatu millelegi otsa sõita ilma, et auto sulle kõikvõimalikke kanaleid pidi ohust teada ei annaks. Sel on 360-kraadise vaatega kaamerasüsteem ja täisautomaatne käed-vaba parkimine. Täienduseks pimenurgaandurid ning tagurdades rear cross parking alert ja automaatne hädapidurdus.

Renault Captur E-tech Engineered Hybrid

See viimane kehtib muidugi ka edaspidi liikumisel ning abiks veel jalgratturite ja jalakäijate helilise hoiatuse lahendus, kui tekib nendele otsasõidu oht. Hoiatab see auto ka sõidurajalt ärakaldumisel (70-180 km/h vahemikus).

Üsna iseenesestmõistetavalt leiame veel automaatsed vihma- ja pimedussenrorid ja tumeneva tahavaatepeegli. Lisaks automaatselt avanevad-sulguvad uksed. Autol on eesmine ja tagumine põhjakaitse.

Sõidurežiime on autol kolm: Comfort, Sport ja Eco. Auto käivitub režiimist sõltumatult alati elektrimootoriga. Elektrimootori jõul võiks see masin ka kuni 50 km sõita, ent sportrežiimil minnakse alati juba alates kiirusest 10 km/h üle hübriidsüsteemile.

Renault Captur E-tech Engineered Hybrid

Auto navigeerimisüsteem on Google’i otsingu põhine ja seega kõigile lihtne ja arusaadav. Google pakub ka kaartidele automaatseid värskendusi. Muuhulgas kuvatakse TOMTOM info põhjal ka eesolevate tanklate kütusehindu (miskipärast ei taha see hästi töötada Baltimaades).

Muusikat saab mobiilist autokõlaritesse (8+1 kõlariga BOSE helisüsteem on autol) suunata nii USB-juhtme kui Bluetoothi kaudu. Auto EASY LINk süsteem ühildub Android Auto ja Apple Car Playga. Rakendusest on kasutatavad Waze, Google Maps, Deezer, Spotify, podcastid, sõnumid ja muidugi helistamine.

Autol on ka elektriline katuseluuk. Masina 1,6-liitrise ja 4-silindrilise mootori võimsuseks 140hj, kiirendus sajani 10,6s, paaki tahab saada bensiini. Süsihappegaasi heide - 114 g/km. Auto saab täiesti edukalt ja ilma igasuguse vibreerimise ja lärmita hakkama 150-160 km/h sõiduga Saksa kiirteedel. Tippkiirus ongi tootja poolt ette nähtub 170 km/h.

Viidatud ökonoomsus: keskmine kütusekulu on autol 5,2 liitrit sajale. Elektrimootor tahab elektrit saada 4,5 kWh/100 – seda toodab siis masin ise kas pidurdusjõu või beniinimootori baasil. Käiguvalits on mugav ja käepärane, olemas on ka B-režiim (see, mis pidurdusjõudu elektrimootori laadimiseks kasutab), mis tähendab, et linnas sõites pole pidurit vaja sisuselt kasutada. Auto rool on vägagi täpne ja teeb üsna täpselt seda, mida temalt oodatakse.

Auto gabariidid on niisiis suhteliselt väikesed: pikkus 4,227, laius 1,797, teljevahe on 2,583 m. Seega igas mõttes siiski suurem auto kui Clio. Märgatavalt parem on ka kliirensi näit 17,4 cm (Cliol 13,5) ja see tagab ka parema liikuvuse olgu või metsateedel.

Pagasiruum on autol ka täiesti olemas ja kui see korralikult täis laadida, siis annab masinaga julgelt ette võtta ka pikemaid sõite.

Renault Captur E-tech Engineered Hybrid

Hea, lihtne kompaktne, ökonoomne ja nägus auto – sellega on tõesti väga kerge ära harjuda ja omaks võtta.

Täisvarustuses auto hind on 34 130 eurot, alghind on E-Tech Engineered versioonil umbes 30 000 euro kanti.

Jaga
Kommentaarid