Uus Fiat 600e La Prima ja uus Fiat (600e) RED on saadaval kahes täiselektrilises versioonis.

Auto on viieukseline, viie istme ja 15-liitrise pakiruumiga. Kesktunnel on saadaval kohandatud katte ja paindlike topsihoidjatega, istmetaskute ja eesmiste panipaikadega. Pagasiruum on samuti suur, mahutades 360 liitrit.

Mudeli liitiumioonakud võimsusega 54 kWh annavad uuele 600e-le sõiduulatuse WLTP kombineeritud tsüklis üle 400 km ja linnatsüklis üle 600 km.

Uuel 600e-l on 100 kW kiirlaadimisvõimekus - näiteks kulub aku 80 protsendini laadimiseks vähem kui pool tundi. Mudeliga on kaasas ka 11 kW pardalaadija ja Mode 3 kaabel kodus või avalikus kohas laadimiseks, mis tagab, et aku laetakse täis vähem kui 6 tunniga.

Mootori võimsus on 115 kW, mis tagab kiirenduse 0-100 km/h 9 sekundiga.

Hübriidjõuallikas lisandub valikusse 2024. aasta keskpaigast.

Välimus ja värvivalikud

Võrreldes uue 500-ga on 600e täiustatud välimus teravam ja enesekindlam, nii esiosas kui ka külgedel on kroomiga ehitud signatuur ning uuendatud leedtuled.

Välisilmet täiustavad suuremad rattad (kuni 18“ ja läbimõõduga 690 mm), mustad matid rattakoobaste kaared, samas kui tüüpilist Itaalia stiili võib märgata ka tagumisele põrkerauale kantud Itaalia lipust.

Kliendid saavad valida kuni kaheksa värvi vahel nii taustavalgustuse kui ka raadio tarbeks, kokku on saadaval 64 taustavalgustuse kombinatsiooni.

Autos on ka elektriliselt seadistatav juhiiste, mis on varustatud seljamassaaži funktsiooniga. Uus Fiat 600e pakub ka Ivory kunstnahast istmeid, millel on türkiissiniste aktsentidega FIATi monogramm ja 3-astmeline soojendus.

Veluurpõrandamatid, 40/60 tagaistmed, USB A ja C + ja C teises istmereas, nutitelefoni juhtmevaba laadija ja lähenemis-anduriga võtmeta sisenemine täiendavad varustust mugava ja meeldiva sõidukogemuse loomiseks.

Täiustatud tehnoloogia

Autol on teise taseme isejuhtivus, tehes niimoodi sõitmist mugavamaks.

Eesliikuja kiirusega kohalduv püsikiirushoidja Adaptive Cruise Control (ACC) pidurdab või kiirendab vastavalt teistele autodele; Intelligent Speed Assist loeb kiirusepiiranguid ja soovitab neid rakendada,pimeala tuvastamise funktsioon aga jälgib pimeala andureid ja hoiatab külgpeegli hoiatustuledega takistuste eest.

Kaasaegne tehnoloogia sisaldab ka Stop&Go funktsiooni, elektrilist seisupidurit, autonoomset hädapidurdust, kui süsteem tuvastab jalgratturi või jalakäija ning juhi tähelepanu andurit juhi keskendumistaseme jälgimiseks.

360° andurid ja tahavaatekaamera 180° vaade aitavad vältida takistusi parkimisel või keerukate manöövrite sooritamisel.

Mugavuse ja ühenduvuse osas on uus Fiat 600e varustatud käed-vabad elektrilise pakiruumiluugiga, seda lisaks elektriajamiga akendele, automaatsele kliimaseadmele, hämaruse- ja vihmaanduritele.

Pakkumist täiendavad kuue kõlariga helisüsteem, 10,25-tolline täielikult kohandatav raadio koos navi, CarPlay ja Android Auto juhtmeta ühendusega, 7-tolline digitaalne ekraan ja ühenduvusteenused.

Klientide käsutuses on igapäevaselt Uconnect teenused, näiteks häälkäsklused ühendatud navigatsioonisüsteemiga suhtlemiseks, TomTomi navigatsioonisüsteem, mille kaarte uuendatakse automaatselt ja mis kuvab kõiki marsruudil asuvaid laadimisjaamu ja annab reaalajas teavet vabade parkimiskohtade kohta avalikel teedel.

Paljud käsklused on saadaval kaugjuhtimisega kasutamiseks (nt tulede, helisignaali kasutamine, kesklukustuse avamine ja sulgemine, soojenduse või kliima seadmine).

Baltikumis algab tellimuste vastuvõtt hiljem sel aastal.