Optimaalse veojõu tagamiseks kõikidel teekatetel on Sandero Stepway Extreme’i ja Jogger Extreme’i saanud juurde nupu Extended Grip funktsiooni sisselülimiseks. See kohandab nende esiveoliste masinate ESP (stabiiluskontroll ehk electronic stability programm) ja ASR-i (veojõukontroll ehk traction control system) tööd nii, et rattad saavad vabamalt pöörelda ja leiavad parema haardumise lahtise kattega pindadel.

Duster Duster Extreme'il seda nuppu pole – sellel versioonil 4x4 käigukast niigi olemas. Proovisõit Dusteriga näitas Poola heinamaadel kulgevatel teedel näitas, et hätta see masin naljalt ei jää:

Dacia Extreme autod
Dacia Extreme autod
Dacia Extreme autod

Dacia Joggerile saab aga juurde osta Sleep-paketi, mis koosneb pakiruumi mahtuvast puidust kastist, mille avamisel saab mõne minutiga moodustab suure kaheinimesevoodi koos madratsiga. Madrats katab kogu auto tagumise osa esiistmete tagaosast, 2. rea kokkuklapitava istmeni ja väljas üle tagaluugi. Lõplik magamisruum on eriti avar, 190 cm pikkune, kuni 130 cm lai ja kõrgus katuseni on vähemalt 60 cm.

Dacia Extreme autod

Sleep paketi kasti uks saab tagasi pöörata, moodustades kandiklaua, mida saab kasutada Joggeri avatud tagumise tagaluugi kaitse all einestamiseks. Kast kaalub 50 kg, see sobib igale Joggerile, sealhulgas neile, mille kliendid on juba varem ostnud. Lisatarvikute hulka kuuluvad veel pimendavad rulood kõikidele akendele ja välitelk, mis ühendatakse Joggeri tagaosaga. Paketyi hind on 1990 eurot. 7-kohalisel Joggeril tuleb Sleep paketi paigaldamiseks eemaldada kaks kolmanda rea istet

Dacia Extreme autod

Dacia Spring Extreme’il on on aga uus, täiustatud jõudlusega mootor ELECTRIC 65. Selle võimsus (65 hj/48 kW) on suurem kui Spring ELECTRIC 45-l (45 hj/33 kW). Rataste pöördemoment on suurem ja võimaldab dünaamilisemat kiirendust nii linnas kui ka kiirteel. Uue ELECTRIC 65 mootori peamine omadus on aga selle suurem pöörete arv – 14 700 p/min võrreldes

ELECTRIC 45 8500 p/min –, mis tagab suurema võimsuse. Reduktori uued tehnilised näitajad (suhtega, mis on kasvanud 7162-lt 12057-le) suurendavad veoratastele ülekantavat pöördemomenti.

Linnatänavatel kiirendab Spring Extreme ELECTRIC 65 nullist 50 km/h 3,9 sekundiga, mis on 1,9 sekundit kiiremini kui Spring ELECTRIC 45. Maanteel on taastumisaeg 80-lt 120 km/h-le peaaegu poole võrra lühenenud (13,5 s võrreldes 26 s). Spring Extreme ELECTRIC 65 sõiduulatus on 220 km WLTP kombineeritud tsüklis ja 305 km WLTP linnatsüklis.

Dacia Spring Extreme ELECTRIC 65 on Eestis saadaval hinnaga 21 000 eurot.

Välisilmes on mudelid saanud juurde:

· Täiendavad kerevärvid Cedar Green Sandero, Dusteri ja Joggeri jaoks ning Slate Blue Springi jaoks. Uued värvid on lisaks olemasolevatele valikutele.

· Vasekarva detailid küljepeeglitel, ilukilbi keskosal, DACIA tagaluugi logol ja mujal.

· „Topograafilised“ dekoratiivelemendid Springi, Sandero ja Jogger Extreme’i küljekleebistel ja snorklikleebistel ning Duster Extreme’i B-piilari kleebistel.

· Shiny Black valuveljed, 16-tollised Sandero Stepwayl ja Joggeril ning 17-tollised Dusteril.

Uuendused Joggeri näitel:

Dacia Extreme autod

Extreme paketi autode interjööris on uudiseks:

· Uus MicroCloud sametine kangas, mis on vastupidav ja kergesti puhastatav/pestav. Seda on kasutatud nii Sandero Stepway ja Joggeri armatuurlaual kui ka kahe mudeli ja Dusteri uksepaneelidel ja istmetel.

· Topograafilised dekoratiivelemendid ukselävedel ning eesmistel ja tagumistel kummist põrandamattidel, sealhulgas Joggeril kolmandas reas ja Springil ees.

· Vasevärvi kaunistused uksepaneelidel ja õhuavade kontuuridel.

· Reljeefne Dacia Link logo esiistmetel.

Ajakirjaniku sõidukulud Poola kattis Dacia

Jaga
Kommentaarid