Nagu ikka, sai kõik alguse siirast lapsepõlveunistusest. Räägime, mis autode „seltskonnas“ Remi üles kasvas ning mis tema automaitset kujundas. Mis oli esimene auto ja mida see õpetas?

Mis on Eesti autokultuuri ja hobiautode ehitamise kitsaskohad? Kuidas jõudis aga Toyota Suprat fännav entusiast lõpuks hoopis Nissan GT-R-ini? Mis on selle auto eesmärk?

Räägime ka natuke tehnilisemalt, mida on muutma pidanud, et see võimsus välja anda ja sellele ka pikaajaliselt vastu pidada. Millised komponendid on varuga valitud ja miks?

Arutame ka levinud eksiarvamuse teemal, et kõrgetasemelise kiire auto ehitamine ei vaja muud kui paksu tengelpunga. Kas Eestis on üldse sellisel tasemel ehitajad ja asjaajajad, keda jäägitult usaldada võiks?

Nissan GT-R-i VR38DETT

Räägime ka sellisel tasemel auto ehitamisega seotud stressist - järgmine aspekt, millele ei oska tihti mõelda ei kõrvalseisjad ega asjaosalised ise. Mis on maailmatasemel kvaliteedi taga ajamise hind?

Mida aga võiks kõrva taha panna see noor unistaja, kes soovib ka ise lapsepõlveunistust teoks teha?

Saatejuht on Veli V. Rajasaar, külas käis autoentusiast Remi Mõngelius. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kust saad jooksvat infot automaailma kohta ning näha proovisõiduautodega seonduvat. Head kuulamist!

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena