Lahenduse keskseks uuenduseks on hiigelsuur 21-tolline nõgus panoraamekraan, mis ühendab endas multimeedia juhtimise ekraani, juhi näidikutedisplei ja tuuleklaasinäidiku ning on fotode põhjal tõstetud armatuuril päris kõrgele rooli kohale.
Laiuses ulatub ekraan armatuurlaua vasakpoolsest servast keskkonsoolini. Tootja teatel näib see tänu nähtamatule kinnitusele ja taustavalgusele hõljuvat armatuurlaua kohal.
Kaardus on see pea ekraan just juhi suunas, aga paistab, et ka kaasreisija siiski ulatub seal üht-teist toimetama. Panoraamekraani paremal pool, armatuurlaua keskel, on veel täiendav puuteekraan ja see on juba võrdselt ligipääsetav nii juhile kui kaassõitjale - seda saab kasutada kliimaseadme, navigatsiooni, meedia, ühenduvussüsteemide jms haldamiseks.
Armatuurlaua keskosas asuvad täielikult kohandatavad puutetundlikud nupud, mida saab programmeerida nii, et need annaks juurdepääsu kasutaja kümnele lemmikfunktsioonile, olgu nendeks siis lemmikkontaktile helistamine, salvestatud sihtkohta navigeerimise alustamine, raadiojaama kiirvalik, kliimaseadme seadistamine kasutajale ideaalsele temperatuurile vms.
Automaatkäigukasti valits asub nüüd roolist paremal, käivitusnupu kõrval.
Põhjalikult ümber disainitud on ka rool: keskosa on veel väiksem ja rooli kodaratest n-ö eraldatud, et saavutada sama hõljuv efekt nagu panoraamekraanil. Roolil asuvad puutetundlikud juhtnupud, mis annavad ergonoomika huvides siiski õnneks (VW svaibitavate nuppude probleem on üldteada) tuntava klõpsatuse. Juhi sõrmed tuvastatakse automaatselt, kuid nupud aktiveeritakse ainult vajutamisel, et vältida juhuslikest liigutustest tulenevaid valesignaale.
Uue lahendusega meeleoluvalgustus katab kogu armatuurlaua ja uksepaneelid. Valgustus peegeldub alumiiniumist viimistlusel ning on kohandatav kaheksas erinevas värvitoonis.