Auto 4,4-liitrine V8 bensiinimootor arendab elektrimootoriga kahasse võimsust 480 kW ehk 653 hobujõudu. Kiirendus sajani on vähemalt 4,3 sekundit.

Bensiinikulu sajale kilomeetrile jääb hübriidrežiimis 1,5 liitri kanti ja sellele lisandub vägagi suur elektrikulu ehk ligi 30 kWh sajale kilomeetrile. Kui aku tühjaks saab, siis kulub bensiini röögatud 17,2 liitrit sajale. CO2 heide hübriidrežiimis on suurusjärgus 36-33 g/km ning bensiinirežiimis 152 g/km.

Auto nimi XM laenati Citroënilt, kes tootis samanimelist autot aastatel 1989-2000.

Elektrimootori aku mahutavuseks on 27 kWh ja selle abil saab sõita kuni 88 kilomeetrit. Auto on tavarežiimis nelikveoline, aga soovi korral saab veojõu suunata ka tagasillale. Veljed on 21- või 23-tollised.

Autol on neljatsooniline kliimaseade ning Harman Kardoni meelelahutussüsteem, eraldi saab tellida ka Bowers & Wilkinsi katusekõlaritega Diamond Surround System´i. Näidikute displei on 12,3-tolline ning multimeediaekraan 14,9-tolline. XM omab SIM-kaardi pesa ning 5G tuge.

Auto on 5,11 meetrit pikk, 2,005 meetrit lai, 1,755 meetrit kõrge ja 2,75 tonni raske. Teljevahe on 3,105 meetrit. Bensiinipaak on 69-liitrine.

BMW alustas mudeli tootmist 2022. aasta detsembris Ameerika Ühendriikide Spartanburgi tehases. Sügisel lisandub valikusse mudel XM LABEL RED, mille puhul on tegemist võimsaima liikluses lubatud M seeria sõidukiga. LABEL RED võimsus ulatub bensiini- ja elektriajamiga koostöös 748 hobujõuni (550 kW), mootori pöördemoment on 1000 Nm.

BMW XM hinnad algavad Eestis 190 000 eurost. Tootja teatel on peamised turud USA, Hiina ja Lähis-Ida.