Mäletan, kuidas unistasin, et ostan endale sellise auto. Olen kindel, et enamus tollest rahvahulgast unistasid sama. Kuid nüüd ei ole meie teed täis erksavärvilisi sportautosid, vaid selle asemel seisame liiklusummikutes, ümbritsetuna linnamaastureist, mis ei oma midagi ühist tollel näitusel olnud Corvette’iga.

Kaheks päevaks sain ma autojuhiks, kes oli pidevalt tähelepanu keskpunktis. Enamik inimesi suhtus sellesse autosse positiivselt – nad pildistasid seda, pöörasid talle tähelepanu, panid talle liikluses „laike“. Ja kui teistele pakkus see auto positiivseid emotsioone, siis mina sain parima osa – 400-hobujõulise tagaveolise, keskmootoriga sportauto juhtimise, millel on avatav katus.

See oli minu esimene kogemus sõita autoga, mille mootor asub otse selja taga. Tunded on kirjeldamatud – ei mingit alajuhitavust, suurepärane pidamine kurvides. Ma ütleksin, et see on nagu kart, aga see oleks selle auto suhtes natuke solvav. Mõtte jõul juhitav – jah, see sobib talle rohkem. Roolis saadav tagasiside ja enesekindlus võimaldavad sõita palju kiiremini kui juht arvab, et võimalik on.

Porsche 718 Boxster GTS

Ja kui järgmine kurv jäi selja taha ning ma peatusin foori taga, taas kõigi pilgud endale tõmmates, hakkasin mõtlema, kuhu on kadunud need, kes unistasid erksavärvilistest autodest. Jah, see Boxster maksab 120 000 eurot, aga minuga samas liiklusvoos sõidavad BMW X7, Range Rover, Cayenne ja muud perebussid, millel pole minu sportautoga midagi ühist. Jah, ma pole loll ja saan aru, et Range Roverisse mahub terve pere ja kõigil on mugav, aga kui tihti teil on vaja kogu perega mõned kapid asju kaasa võtta?

Jah, Boxsterisse mahub ainult kaks inimest, aga mõlemal neist on oma pagasiruum – üks ees, teine taga. Mulle tundub, et auto mahutavus ja mugavus on tugevalt ülehinnatud – praegu on olemas piisavalt teenuseid transpordiks ja kui vajate suurt autot selleks haruldaseks päevaks, mil peate kogu oma korteri ära vedama, siis saate selle rentida. Kõige muu jaoks sobib suurepäraselt Porsche Boxster, või mõni soodsam sportauto (õnneks on valikuid praegu igale rahakotile).

Boxster on suurepäraselt ehitatud. Ma ei leidnud midagi, mis oleks silma riivanud või katsudes ebameeldiv olnud. Samas ei võta ta end nii tõsiselt nagu Cayenne või Panamera – eredad rohelised turvavööd ja suurepärane roheline kerevärv teevad ta väga kvaliteetse mänguasja sarnaseks.

Loe täispikka arvustus ja vaata rohkem pilte tasuta portaalis Accelerista.com nendel sõnadel klikkides.